بررسی و راهنمای خرید

بررسی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus شیائومی

بررسی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus شیائومی

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G که واقعا اسم خیلی طولانی هم داره رو میخوایم امروز بررسی کنیم و ببنیم که چقدر ارزش خرید داره و همچنین قرار با رقیب هایی مثل سامسونگ A53 و یک گوشی از خانواده خودش به اسم xiaomi 11T مقایسه کنیم. که برای بررسی دقیقتر گوشی شیائومی 11T میتونید به مقاله بررسیش نگاه کنید.

طراحی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus

تو قسمت طراحی یک گوشی شیائومی جذاب داریم که جلو و پشتش شیشه گوریلا گلس 5 و دورش پلاستیکی هست. در قاب پشتی توی یک مرحله بیرون زدگی داریم و 4 تا لنز و یک فلش رو میبینیم که نسبتا بیرون زدگی زیادی داره و توی قاب مستطیل شکل و در بالا سمت چپ قرارا دارند. قاب پشتی با اینکه مات هست اما جای اثر انگشت روش میمونه که بهتره از کاور و قاب استفاده کنید. ولی در مجموع واقعا طراحی شیک و جذابی داره. زیر گوشی درگاه تایپسی و اسپیکر و خشاب سیمکارت از نوع هیبریدی داره و فقط میتوه 2 تا سیمکارت یا یک سیمکارت و مموری کارت رو در خودش جای بده. در لبه سمت راست ، دکمه کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه پاور هست که حسگر اثر انگشت هم روی همین دکمه قرار گرفته. در بالای گوشی هم یک اسپیکر دیگه و جک 3.5 میلیمتری و میکروفون و ir Blaster وجود داره و اسپیکرهاش هم از برند JBL هستند. در پنل جلویی یک نمایشگر تخت میبینیم که تقریبا 87 درصدش رو صفحه نمایش به خودش اختصاص داده و دوربین سلفی خیلی ریز اون بالا قرار داره. این گوشی گواهی IP53 هم داره که ضد گرد و غبار و پاچش آب هست. در کل واقعا طراحی خوب و شیکی داره و خیلی هم خوش دسته. البته گوشی A53 سامسونگ گواهی IP67 داره و نکته دیگه اینه که شیائومی 11T قاب جلو و عقبش گوریلا گلس وکتوس داره که از نظر مقاومت بالاتر خواهد بود.

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G یک نمایشگر سوپر امولد داره که 120 هرتزی و 1080 بوده و سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی داره.در بخش صفحه نمایش واقعا عالیه مثل همون سامسونگ A53 هست و عمق رنگ مشکی خوبی داره و کیفیت و خلوص رنگها توش عالیه و دقت رنگ مناسبی داره ولی روشناییش نسبت به 11T یذره ضعیفه ولی با A53 برابری میکنه. سرعت فوق العاده جذاب صفحه نمایشی که داره یا روی 60 هرتز یا روی 120 هرتز بذارید و بین این اعداد هم نمیتونید سوییچ کنید و در مجموع صفحه نمایش این گوشی در این بازه قیمتی امتیاز خوب و قابل قبولی میگیره.

باتری گوشی Redmi Note 11 Pro Plus

ظرفیت باتری گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس برابر با 4500 میلی آمپر ساعت هست که میتونه یک نقطه ضعفی براش باشه. با بررسی هایی که کردیم با یک ساعت بازی کال آف دیوتی حدود 20 درصد از شارژش کم میشه. از اون طرف ولی 11T باتری 5000 میلی آمپر ساعت و سامسونگ A53 هم 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارند. از نظر شارژدهی با A53 مشابه هست ولی از 11T پایینتر هستند. البته اگر باتری براتون خیلی مهم هم باشه و اگر این گوشی رو انتخاب کنید اصلا ضرر نمیکنید. میپرسید چرا ؟ چون یک آداپتور 120 واتی توی باکس این محصول هست اما گوشی A53 که یک باکس کوچک داره و هیچی داخلش نیست و گوشی 11T هم یک آداپتور 66 واتی داره. البته طربق ادعای شیائومی ، میتونه 15 دقیقه ای فول شارژرش کنه اما طبق تجربیات دیدیم که حدود 30 دقیقه شاید کمتر فول شارژ میکنه. ولی درکل خیلی جذابه واقعا. فرض کنید شما 10 دقیقه گوشیو میزنید به برق و حدود 70 درصد باتری شارژ میشه پس از لحاظ باتری تو شارژ شدن مشکلی نخواهید داشت.

امنیت گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی

حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور هست و واقعا هم جای خوبیه، هم سرعت و هم موقعیتش خوبه و تو سریعترین زمان ممکن گوشی رو باز میکنه و سیستم تشخیص چهره دو بعدیش هم خیلی خوبه و روان کار میکنه.

دوربین شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

سنسور لنز اصلیش 108 مگا پیکسله و همانطور که گفتیم انگار شیائومی کلا یک کامیون لنز 108 مگاپیکسلی و یک کامیون هم آداپتور 120 واتی  گرفته و روی گوشی های 2022 اینارو میذاره. 😊

شما وقتی میخواید عکسی ثبت کنید فقط سنسور دخیل نیست و یه پردازنده ای هم هست که یک پردازشی روی عکس انجام میده تا ثبتش کنه. اتفاقی که میفته اینه که عکس هایی که با این گوشی میگیرید واقعا مناسب و جزییات خیلی خوبی داره.

دوربین این گوشی عکسهای اولترا واید معمولی میگیره که نسبت به لنز اصلی افت کیفیت داره و یه سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو داره که عملکردش معمولیه و به همراه قابلیت فیلمبرداری 4K با کیفیت ۳۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰ باکیفیت ۳۰ و ۶۰ فریم رو میتونید باهاش فیلمبرداری کنید که عملکردش خوبه. کلا پکیج فیلمبرداریش رنگ و نور و استبلایزر خوبی بهتون میده‌. سرعت تغییر فوکوس خوبی هم بهتون میده. 4K هم که میتونه براتون بگیره. در مجموع ویدیوهای خوبی میتونید باهاش ثبت کنید. در بخش دوربین سلفی که یک لنز 16 مگاپیکسلی داره که شارپنس و دیتیل خوبی داره و میتونید عکسای خوبی ثبت کنید.

دوستان و همکارانی که این گوشی و سایر گوشی های برند شیائومی و اپل و سامسونگ رو میخرند یا مغازه دارند و بفروش اینها مشغولند فروشگاه ما برای این برندهای گوشی لوازم جانبی موبایل رو بصورت عمده بفروش میرسونه و میتونید بدون نگرانی محصولات متنوعی را از ما تهیه کنید.

2 نظر در “بررسی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus شیائومی

  1. alireza گفت:

    aalii mmanun b khatere barresi va magalata khoob, chera darbare cpu chizi nagoftin? b nazar arzeshe kharid dare??

    1. حامد قهرمانی گفت:

      درسته حق با شماست حتما در دست اقدامه و تولید محتوا میشه براش. با توجه به رقیبهاش و قیمت خوب و امکانات خوبی که داره حتما ارزش خرید بالایی داره. شک نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *