آموزشی

آموزش رایگان ساخت اپل آیدی بصورت ساده

آموزش رایگان ساخت اپل آیدی بصورت ساده

همانطور که میدویند چند وقتیه که شرکت اپل ایران رو تحریم کرده و دیگه نمیشه با شماره تماس منطقه ایران ثبت نام کرد و اپل آیدی ساخت و این کار باعث شده خیلی ها مه دنبال خرید گوشی آیفون بودند دیگه دنبال خردیش نباشن و بازار لوازم جانبی اپل هم دچار خلل میشد همانطور که میدویند گوشی های کمپانی اپل فقط با اپی آیدی فعال میشن و بدون داشتن اپل آیدی دیگه هیچ استفاده ای از این گوشی ها نمیشه کرد ولی دیگه نگران نباشید چون تو این مقاله میخوام یک آموزش رایگان و ساده بهتون بدم تا خیلی سریع یک اپل آیدی باز کنید.

اینم باید بگیم که اپل نباید یک ایرانی رو تحریم کنه و ما میتونیم با دور زدن تحریم یک اپل آیدی رایگان بسازیم. متاسفانه خیلی ها هم هستند که از این فرصت استفاده میکنند و با هزینه بسیار بالا برای دیگران اپل آیدی میسازن و ما اینجا با یک روش ساده و رایگان بهتون آموزش میدیم که برای خودتون یک اپل آیدی بسازید و هزینه اضافی نداشته باشید.

ساخت اپل آیدی با استفاده از گوشی

در این روش ابتدا کافیه با هر گوشی که دارید ، فرقی نداره اندرویدی یا آیفون باشد. مرورگرتون رو باز کنید و قدم به قدم باهامون همراه بشید.

قدم اول :

با هر مرورگری که دارید ابتدا وارد سایت icloud.com شوید . وقتی وارد این صفحه از سایت شدید از شما اپل آدی خواهد خواست که در پایین همین صفحه گزینه ای هست که نوشته ساخت اپل آیدی ( Create Apple ID ) روی اون بزنید. بعد از آن وارد یک صفحه جدیدی میشید که یک فرمی هست که ازتون اطلاعات شخصی  رو میخواد تا بتونید اپل آیدی بسازید.

قدم دوم :

در این فرم وقتی فیلدهای مربوطه رو پر میکنید حتما یادتون باشه که کشور رو آمریکا یا همان United State انتخاب کنید. تک به تک بخشهای این فرم رو پر کنید و ایمیل و تاریخ تولدتون رو به صورت میلادی بزنید و رمز عبور دلخواهی که همیشه قرار ازش استفاده کنید و باید یادتون بمونه رو هم وارد کنید و دقت لازم رو داشته باشید. بعد از رد شدن از این مرحله یکسری سوال امنیتی وجود داره که روی سوالا زیاد مهم نیست فقط جواب هایی که میدید مهمه و نباید فراموشش کنید و یادتون بمونه پس جواب هارو حتما جایی نگهداری کنید و به هیچ کسی هم ندهید ، چون با این اطلاعات میشه بعدا اگر رمز عبورتون رو فراموش کردید حسلب کاربری و اپل آیدیتون رو برگردونید.

قدم سوم :

بعد از تکمیل  این مرحله و رد شدن از آن وارد صفحه جدیدی میشید که ازتون کد امنیتی میخواد. ایم کد امنیتی به همان ایمیلی که فرم اول پر کردید فرستاده میشه پس از ایمیلی که وارد میکنید حتما اطمینان حاصل کنید که میتونید بهش دسترسی داشته باشید. وارد ایمیلتون بشید و کدی که از طرف اپل براتون ارسال شده را وارد قسمت خواسته شده کنید.

قدم چهارم :

بعد از اینکه اون کدی که به ایمیلتون اومد رو وارد کردید بعدش باید با قوانین اپل موافقت کنید و دکمه قبول یا همان Agree رو بزنید و سپس اپل آیدی شما ساخته میشه ولی برای اینکه فعال بشه باید وارد App Store بشید که بعدش بتونید ازش استفاده کنید . برید به بخش App Store وارد قسمت حساب کاربری بشید سپس اپل آیدی که ساختید به همراه رمز عبور وارد کنید . وقتی روی دکمه ورود SIGN IN بزنید یک اخطاری براتون میاد که تا به حال از این اپل آیدی استفاده ای نشده است و باید اطلاعات تکمیلی رو پر کنید. با قوانین اپل موافقت کرده و میریم تا اطلاعات رو تکمیل کنیم.

قدم پنجم :

حالا میریم سراغ پر کردن اطلاعات تکمیلی مرحله آخر . بخش اولش درباره اطلاعات بانکی هست و چون ما حساب بانکی خارجی نداریم None رو انتخاب میکنیم . بخش بعدیش دوباره نان و نام خانوادگی میخواد همان هایی که در قدم دوم پر کردیم را وارد میکنیم. بعد از اینها میریم به قسمت مهم که اپل ازتون یک آدرس محل سکونت میخواد که شامل شماره تلفن و zip کد هست. حالا برای دور زدن این مرحله باید چیکار کنیم؟ ما که هیچ آدرسی  از آمریکا رو در اختیار نداریم! نگران نباشید و فقط کافیه توی گوگل سرج کنید Fake address generator که کلی سایت میاد وارد یکیش بشید کلی آدرس فیک با اطلاعاتش میاره که میتونید ازشون استفاده کنید و نگرانی بابت آدرس فیک نداشته باشید چون فقط برای پر کردن فرم هست و بعدا لازم نمیشه. اطلاعات رو وارد کنید مثل تلفن و کدپستی که پیدا کردید رو بزنید و دیگه قضیه تمامه. تبریک میگم بهتون چون الان بصورت رایگان یک اپل آیدی برای خودتون ساختید.

2 نظر در “آموزش رایگان ساخت اپل آیدی بصورت ساده

  1. alireza گفت:

    kheili mamnoon vagan be dardam khord, jaye dg injur ravan nagofte boodn

    1. حامد قهرمانی گفت:

      ممنونم. خوشحالیم از این بابت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *