بررسی و راهنمای خرید

بهترین ساعت هوشمند خوش قیمت

بهترین ساعت هوشمند خوش قیمت

ساعت های هوشمند چند سالی هست که وارد بازار شده اند و مدلهای مختلفی دارند و ما امروز قرار که تو این مقاله بهترین ساعت های هوشمند خوش قیمت و کمتر از 2 میلیون تومان رو بررسی کنیم و ببینیم که ارزش خرید دارند یا نه و چندتا مدل خوب هم بهتون معرفی میکنیم.

ما قرار 3 تا ساعت هوشمند که 2 تاش تا 1 میلیون تومان هست و یکیش که جدید و کلی امکانات داره و بالاتر از 1 میلیونه و ساعت جذابی هم هست رو بهتون معرفی کنیم.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا همراه با بند اوشن 

ساعت هوشمند طرح واچ اولترا GS ULTRA WATCH که از تولیدات شرکت معتبر  بوده از لحاظ کیفیت و ساخت تماما مانند اپل واچ اولترا اورجینال میباشد و دارای خاصیت ضدآب بودن نیز است و از زبان فارسی نیز بصورت استاندارد پشتیبانی میکند و میتوانید پیام ها و نوتیفکیشن های خود را که به زبان فارسی باشند را بدون مشکل مشاهده نموده و به پیامک و تماس ها پاسخ دهید.

همراه جعبه این محصول طرح واچ اولترا بند اوشن  با کیفیت که برای اولترا واچ اصل معرفی شده است را نیز دریافت خواهید نمود. اسپیکر تعبیه شده در این ساعت هوشمند بسیار قوی و با کیفیت بوده و قابلیت مکالمه بالا و مناسبی نیز دارد.

 

ANIGADO S8 ULTRA+ WATCH JAPAN

این ساعت هوشمند تمامی امکانات اولترا واچ اصل مانند ضدآب بودن و مکالمه و و پشتیبانی از تمامی ورزش ها را داشته و همینطور قابلیت شاتر و عکاسی از طریق ساعت را نیز به شما میدهد و به تمامی گوشی های اندروید و آیفون متصل میشود.

ساعت هوشمند ادونچر گرین لاین Green lion Adventure Smart Watch

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Green Lion Adventure از جمله محصولات شیک با طراحی اسپورت 45 میلی‌متری جهت استفاده بانوان و آقایان است که با صفحه نمایشی از جنس آلومینیوم و بند سیلیکونی در رنگبندی‌های زیبا و جذاب، تولید و وارد بازار شده است. صفحه نمایش گرد این محصول، 1.44 اینچی و از نوع TFT بوده که قابلیت از قابلیت Always On Display برای روشن ماندن مداوم نمایشگر را دارد.

 

ساعت هوشمند Green Lion Adventure از طریق بلوتوث نسخه 5 به گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS متصل می‌گردد و با توجه به میکروفون و اسپیکر در نظر گرفته برای آن، امکان مکالمه از طریق بلوتوث را به شما خواهد داد.

در وصف قابلیت‌های ویژه این ساعت هوشمند می‌توان به پایش 24 ساعته ضربان قلب، مانیتورینگ خواب، کنترل سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، فشار خون و بررسی وضعیت بدن در حالت‌های ورزشی مختلف اشاره کرد. علاوه بر آن امکان کنترل موسیقی، کنترل دوربین و نمایش اعلان پیام و تماس را به شما خواهد داد.

همچنین این ساعت با پشتیبانی از تکنولوژی IP68 در برابر آب مقاوم بوده و امکان شخصی سازی منو، فعالسازی دستیار صوتی، و… را به شما خواهد داد. با توجه به تعبیه باتری 380 میلی‌آمپری در آن نیز، با هر بار شارژ کامل امکان استفاده تا 10 روز در حالت استندبای را به شما خواهد داد.

 

ساعت هوشمند جی مستر گرین لیون Green Lion G-Master Smart Watch GNGMTRSW

ساعت هوشمند پرودو مدل Porodo Smart Watch 8 (PD-SW8ALU-SL)

 

پرودو واچ 8 یک ساعت هوشمند با کیفیت بالا است که به شما کمک می کند بهترین زمان زندگی خود را داشته باشید. این ساعت با طراحی بی نظیر ایجاد شده است و استفاده از آن بسیار آسان است. واچ فیس های متنوع به همراه قابلیت شخصی سازی کامل، همگام سازی و نمایش اعلان های اپلیکیشن های تلفن همراه شما از قابلیت های این ساعت هستند. همچنین سنسور های دقیق این ساعت برای شما اطلاعات و آمار دقیق از فعالیت های روزمره و ورزشی شما ثبت میکنند.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air

ساعت هوشمند شیائومی مدل میبرو Air که از همه مدلها ارزونتره و تقریبا قیمتی حدود 700 هزار تومان رو داره. شما وتی این ساعت رو از جعبش در بیارید با یک جنس بدنه فوق العاده خوب مواجهید و قشنگ توجهتون رو جلب میکنه و کار رو براتون درمیاره و صفحه نمایش خیلی باحالی هم داره.ولی این مدل که از همه ارزونتر هم هست یک مقداری رزولوشن نمایشگرش از مدل های دیگه که ثرار معرفی کنیم پایین تره ولی چیز آزار دهنده ای نیست. توی همه ساعت های هوشمند شما سنسور تشخیص ضربان قلب رو دارید و این ساعت هم ازش پشتیبانی میکنه. یک صفحه نمایش گردی داره که خیلی مناسب حتی برای مچ های کوچک است و بند سیلیکونی داره و قابلیت تعویض هم داره ولی باید دنبالش بگردید تا بتونید یک بند واسش پیدا کنین و به احتمال زیاد بتونید از بند ساعت های هوشمند دیگه براش استفاده کنید. بند ساعت هوشمند Mibro Air با یک شاسی باز میشه و وزن خیلی سبکی داره و میتونم بگم که برای یک ساعت هوشمندی که شما در طول روز دستتون کنین واقعا جوابه و ترک های ورزشی مختلفی داره و میتونه قدم رو بسماذه و ضربان قلب رو میتونه حساب کنه و اکسیژن خون رو نمیتونه بندازه و ایم قابلیتو نداره. اما مدلهای دیگه کار کردن و موزیک رو حتی میتونید باهاش تنظیم و مدیریت کنید. آب و هوا رو میتونید ببینید و آلارم ساعت میتونید تنظیم کنید و در کل کارایی ساعت های هوشمند رو داره مناسب خرید هست اما یک نقطه ضعفی هم داره که زبان فارسی رو در نوتیفیکیشن پشتیبانی نمیکنه. یعنی اگر دوستتون یک پیامی به زبان فارسی براتون بفرسته کلیه حروف رو از آخر به اول و بصورت جدا جدا نشون میده.اما در مجموع حدود 10 روز شارژ نگه میداره که واقعا زمان قابل توجهی هست.

بهترین ساعت هوشمند خوش قیمت

ساعت هوشمند یسیدو مدل IO13 SMART WATCH

ساعت هوشمند یسیدو IO13 یکی دیگر از اسمارت واچ های تولیدی برند محبوب و خلاق Yesido بوده و دارای طراحی دایره شکل و جذابی است. این ساعت هوشمند Yesido IO13 یک بند سیلیکونی زیبا و اسپورتی دارد که برای ورزشکاران نیز بسیار کاربردی است و همه امکاناتی که برای ورزش  و همچنین استاندارد IP67 ، نمایش نوتیفیکیشن، سنسورهای اکسیژن خون، فشار خون, ضربان قلب و ECG، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده،کیفیت خواب و… را دارا میباشد. اگر شما هم به تناسب و ورزش خود اهمیت میدهید؛ ساعت IO13 یکی از بهترین گزینه هاست چرا که طیف وسیعی از ورزش ها از جمله : پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، طناب زنی ,بسکتبال، فوتبال،بدمینتون و تنیس روی میز را به صورت اختصاصی رصد میکند.

از دیگر ویژگی های جالب توجه این ساعت هوشمند یسیدو IO13 میتوان به موارد زیر نیز اشاره نمود :

دم تشخیص صفحه نمایش نسبت به حاشیه ساعت در حالت خاموش / منو روان و بدون لگ
– ویجت کناری / نمایش اعلانات پیامک و شبکه های اجتماعی
-اسپیکر قوی / امکان پیدا کردن ساعت از طریق گوشی
– قابلیت مزاحم نشوید / 11 حالت ورزشی داخل و خارج از خانه
– قابلیت پخش موزیک و شاتر موزیک / شاتر دوربین
– سنجش فشار خون / سنجش اکسیژن خون
– سنجش ضربان قلب / پدومتر / پایش وضعیت خواب

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo

ساعت هوشمند شیائومی Maimo یک طراحی شبیه به اپل واچ رو داره که فقط یک ذره بغل هاش تخت تر هست که اپل واچ کمی دورش خم داره. تو این ساعت هوشمند Maimo حاشیه های نمایشگر از قسمت پایین کمی زیاده و سنسور تشخیص اکسیژن خون و ضربان قلب و ترک قدم زدن و ورزش های مختلف رو داره ، نمایشگرش با کیفیت هم هست. فقط دکمه بغلش کمی زیادی بیرون زدگی داره که شاید کمی اذیت کنه ولی کیفیت ساخت و طراحیش واقعا خوبه و قطرش نسبت به ساعت قبلی کمی بیشتره ولی در کل میتونم بگم که تو بازه 1 میلیون تومان میتونه ساعت خوب و مناسبی براتون باشه و این ساعت هوشمند هم زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه . میزان شارژدهیش هم حدود 9 الی 10 روز هست که میتونید با خیال راحت تا 10 روز ازش استفاده کنید و نیاز به شارژ هم نداشته باشه. این مدل و مدل قبلی کابل شارژ مخصوص رو هم تو جعبه دارند. این برند هم برند خوبیه و پشتوانه داره و تو بازار موجود هست باید بگیم که این دوتا مدل ساعت هوشمند یجورایی زیر مجموعه شیائومی هستند.

maimo-بهترین ساعت هوشمند خوش قیمت

ساعت هوشمند گرین مدل GREEN LION GNSW07 

ساعت هوشمند با طرح اپل واچ گرین و مدل GNSW07 که از محصولات خوش ساخت و با کیفیت برند Green میباشد و دارای ویژگی و امکانات بالا و جنس ساخت با دوامی است که در زیر به آنها میپردازیم:

طراحی این ساعت دیجیتال مچی کاملا مشابه اپل‌واچ بوده و با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است. بندی ساده از جنس سیلیکون داشته و مواد تشکیل دهنده بدنه آن از فلز است. بسیار سبک بوده و در برابر آسیب مقاوم است. از استاندارد ضدآب IP68 برخوردار بوده و در برابر گردوغبار و عمق 1.5 متری آب مقاوم است. ویژگی دیگر و بسیار خوب برای این ساعت هوشمند برند گرین این است که از باتری با ظرفیت بالا برخوردار است و دو ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. بعد از شارژ کامل مدت زمان استفاده 10 ساعته را برای شما فراهم کرده و در حالت استفاده معمولی از 8 تا 11 روز قادر به نگهداری شارژ است. ساعت مچی هوشمند گرین قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را داشته و نسخه بلوتوث 5.0 را داراست.

 

ساعت هوشمند یسیدو مدل YESIDO IO11 

ساعت هوشمند یسیدو IO11 یکی دیگر از اسمارت واچ های تولیدی برند محبوب و خلاق Yesido بوده و دارای طراحی دایره شکل و جذابی است. این ساعت هوشمند Yesido IO11 یک بند سیلیکونی زیبا و اسپورتی دارد که برای ورزشکاران نیز بسیار کاربردی است و همه امکاناتی که برای ورزش  و همچنین استاندارد IP67 ، نمایش نوتیفیکیشن، سنسورهای اکسیژن خون، فشار خون, ضربان قلب و ECG، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده،کیفیت خواب و… را دارا میباشد. اگر شما هم به تناسب و ورزش خود اهمیت میدهید؛ ساعت IO11 یکی از بهترین گزینه هاست چرا که طیف وسیعی از ورزش ها از جمله : پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، طناب زنی ,بسکتبال، فوتبال،بدمینتون و تنیس روی میز را به صورت اختصاصی رصد میکند.

 

ساعت هوشمند گرین مدل GREEN GNW01

ساعت هوشمند با طرح اپل واچ گرین و مدل GNW01 که از محصولات خوش ساخت و با کیفیت برند Green میباشد و دارای ویژگی و امکانات بالا و جنس ساخت با دوامی است که در زیر به آنها میپردازیم:

طراحی این ساعت دیجیتال مچی کاملا مشابه اپل‌واچ بوده و با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است. بندی ساده از جنس سیلیکون داشته و مواد تشکیل دهنده بدنه آن از فلز است. بسیار سبک بوده و در برابر آسیب مقاوم است. از استاندارد ضدآب 5ATM برخوردار بوده و در برابر گردوغبار و عمق 1.5 متری آب مقاوم است. ویژگی دیگر و بسیار خوب برای این ساعت هوشمند برند گرین این است که از باتری با ظرفیت بالا برخوردار است و دو ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. بعد از شارژ کامل مدت زمان استفاده 10 ساعته را برای شما فراهم کرده و در حالت استندبای تا 10 روز قادر به نگهداری شارژ است. ساعت مچی هوشمند گرین قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را داشته و نسخه بلوتوث 5.0 را داراست.

green gnw01-بهترین ساعت هوشمند خوش قیمت

ساعت هوشمند گرین GNW01 دارای گواهی IP68 هست که میتونه در عمق 1.5 متری تا مدت 30 دقیقه دوام بیاره و چیزیش نشه که واقعا قابلیت خیلی خفنی واسه یک ساعت هوشمند زیر 2 میلیون تومان هست. یک چیز جالب دیگه اینکه داخل جعبه این ساعت هوشمند وجود یک کابل شارژر مکنتی و بیسیم هست که واقعا جالب توجه هست و دارای یک بند اضافیه از طرفی کیفیت صفحه نمایش فوق العاده خوبی بوده و حاشیه های کمتری نسبت به بقیه ساعت های هوشمند معرفی شده داره و کیفیت صفحه که براش در نظر گرفته شده 320 * 385 پیکسله که واقعا صفحه نمایش خیره کننده ای داره برای این رنج قیمتی با اینکه از جنس IPS هم هست. این ساعت هوشمند گرین همه آپشن های یک ساعت هوشمند رو داره و اکثر مدیریت ورزش های مختلف و ضربان قلب و اکسیژن خون و شمارش قدم و دمای بدن رو هم پشتیبانی میکنه. با استفاده از این ساعت هوشمند گرین میتونید پیامها و وضعیت آب و هوا رو ببینید و موزیک روهم مدیریت کنید.

یک چیز جالب درباره ساعت هوشمند گرین اینه که کلیه لوازم جانبی اپل واچ رو میتونید واسش بگیرید ، مثل بند و گلس و کاور رو میتونید روش بندازید و هم اندازه اپل واچ 42 میلیمتری هست. این ساعت هوشمند یک میکروفون و اسپیکر خوبی هم داره که میتونید به تماس هاتون پاسخ بدید و حتی موزیک گوش بدید که اسپیکرش کیفیت خوبی داره. نقطه ضعفی که براش میشه گفت ، عدم پشتیبانی از فونت و زبان فارسی که مانند 2 نمونه قبلی پیام ها و حروف فارسی رو از آخر به اول و جدا جدا نشون میده ولی برای زبان انگلیسی بدون هیچ مشکلی پیام هارو میاره.

 

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS05 و PWS06

ساعت هوشمند مدل PWS05 که از تولیدات جدید برند پرووان با نام تجاری ProOne بوده و زیبایی منحصر بفرد داشته و مناسب برای انواع مکانها اعم از ورزشی و مجلسی و روزمره است این مدل از اسمارت واچ پرووان PWS05 دارای طراحی گرد و خوشفرم بوده و یک دستبند فلزی روی ساعت و 2 عدد دستبند اضافی از جنس چرم و سیلیکونی در داخل جعبه آن قرار گرفته است.

این ویژگی های گفته شده برای ساعت هوشمند ProOne PWS06 نیز صدق میکند و تنها در طراحی باهم فرق دارند . همچنین، بهره‌مندی این دسته از محصولات از ویژگی‌هایی اعم از سنجش میزان سطح اکسیژن خون، فشار خون و ضربان قلب از جمله مواردی است که در انتخاب آن‌ها توسط مشتریان موثر خواهد بود. لازم به ذکر است که به لطف تولید شدن ساعت‌های هوشمند توسط شرکت‌های مختلف، می‌توان با هر میزان بودجه‌ای یکی از آن‌ها را تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *