بررسی و راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی در اردیبهشت 1401

راهنمای خرید گوشی در اردیبهشت 1401

الان که اواخر اردیبهشت 1401 هسا و قیمت دلار در روزهای اخیر 2 هزارتومان افزایش داشته و کمی بازار داره متلاطم میشه ، بخاطر همین تصمیم گرفتیم یک مطلبی درباره خرید گوشی بذاریم تا اگه خواستید یک گوشی بخرید کمی سریعتر انجام بدید چون احتمال داره قیمت گوشی بالاتر بره، البته ما اقتصاد دان نیستیم ولی برای بازار فعلی میتونیم گوشی های خوبی بهتون معرفی کنیم. البته موقعی که بازار کمی متلاطمه حواستون باشه که شاید قیمت گوشی و همینطور به طبع آن لوازم جانبی موبایل برای آنها نیز بالاتر بره و با توجه به صعودی بودن دلار در این چند روز احتمال داره که بازم بره بالا و البته احتمالش هم هست که قیمت ها پایین تر بیاد که به نظر ما این احتمالش کمتر است.با این حال میخوایم گوشی هایی رو بهتون معرفی کنیم در بازه قیمتی مختلف ارزش خرید بیشتر نسبت به رقیباشون دارند.

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در اردیبهشت 1401

تا مرز 3 میلیون تومان بهترین انتخابی که میتونید کنید به نظر من گوشی Nokia G10 هست چون این گوشی نسبت به قیمتش و رقیبهاش کاملا روان بوده و امکانات خوبی داره، در این بازه قیمتی گوشی هایی مثل A03 Core و A02s و ریلمی C11 و چند مدل GPlus و نوکیا C3 داریم که در کنار این گوشی ها نوکیا G10 انتخاب مناسبتری است.

بهترین گوشی در بازه 3 تا 5 میلیون تومان

بهترین انتخاب گوشی برای بازه 3 تا 5 میلیون تومان میتونه گوشی Redmi Note 11 شیائومی باشه . این گوشی نسبت به قیمتی که داره امکانات مناسبی هم در اختیارتان قرار میده و اگه خواستید در دسته پایین تری از این بازه هزینه کنید ، گوشی سامسونگ M12 و A12 ناچو میتونه انتخاب بهتری برای شما باشه.

بهترین گوشی در بازه 5 تا 7 میلیون تومان

باید بگیم که تو این بازه و بازه قیمتی بعدی یک مقدار تنوع گوشی کم است. منظورمان اینه که انتخاب ها مقداری محدوتر میشه. اگر خواستید سامسونگ بخرید گوشی A32 برای بازه بالای این محدوده یعنی 6.5 میلیون تومان بگیرید و برای بازه پایین ترش اگر سامسونگ میخواهید A23 گزینه مناسبی هست و اگر خواستید در این بازه شیائومی بخرید گوشی پوکو X3 GT و پوکو X3 Pro انتخاب های خیلی خوبی میباشند. مقاله مقایسه پوکو X3 pro و پوکو X3 GT شیائومی نیز در سایت وجود داره که میتونید مطالعه کنید که انتخاب خوبی برای بازه 5 تا 7 میلیئن تومان خواهند بود.

بهترین گوشی در بازه 7 تا 9 میلیون تومان

تو این بازه قیمتی سامسونگ با جدیدترین گوشی خودش یعنی A33 قرار داره که اگر از پردازنده آن فاکتور بگیریم میتونه انتخاب مناسبی براتون باشه و اگر نمیخواهید سامسونگ بخرید و خواستید برید به سراغ شیائومی ، گوشی Redmi Note 11 pro 4G میتونه انتخاب مناسبی باشه ، که مقاله مربوط به مقایسه گوشی ردمی نوت 11 پرو با پرچمدارا در وبسایت گذاشتیم که میتونید مطالعه کنید.

البته یکسری انتخاب دیگه هم هست ، چون قدیمی شده و احتمال داره آپدیت های کمتری دریافت کنه ، مثلا پوکو F3 و ردمی نوت 10 پرو گوشی های خوبی هستند که در این بازه میتونید آنهارو تهیه کنید. از سامسونگ هم  گوشی هایی مثل M32 و A33 هست که میتونید انتخاب کنید.

بهترین گوشی در بازه 9 تا 12 میلیون تومان

این بازه ای هست که رقابت سنگین و سخت است. گوشی 11T شیائومی تو این بازه است که البته کمی نقص داره اما شیائومی تو این بازه یک گوشی دیگه بنام Redmi Note 11 Pro هم دارد. تو این بازه شیائومی یکم ضعیفتر از سامسونگ عمل کرده چون گوشی های قدری مثل A53 و A52s برای برند سامسونگ تو بازه قیمتی 9 تا 12 میلیون وجود دارند که بهتر از شیائومی عمل میکنند البته اگر طرفدار شیائومی باشید 11T گوشی مناسبی تو این بازه براتون میتونه باشه.

بهترین گوشی در بازه 12 تا 15 میلیون

یک رقابت سنگین و نفس گیری در این بازه قیمتی وجود داره. گوشی S20 Fe همچنان میتونه انتخاب مناسبی باشه یا گوشی A73 هم میتونه باز انتخاب خوبی باشه.البته از همه اینها گذشته گوشی شیائومی 11T Pro بهترین انتخابی است که تو این بازه قیمتی 12 تا 15 میلیون تومان میتونید داشته باشید. گوشی 11T pro واقعا یک گوشی قوی و پرچمدار است که همه خصوصیات یک گوشی پرچمدار رو داره. تو این بازه قیمتی رتبه یک رو 11T pro داره بعد از آن اگه خواستید سامسونگ بخرید گوشی A73 و S20 Fe گزینه های بعدی میتونه برای انتخابتون باشه.

بهترین گوشی در بازه 15 تا 20 میلیون تومان

در این بازه قیمتی گوشی S21 Fe سامسونگ یک گوشی هست که میتونه انتخاب مناسبی براتون باشه. البته S21 FE جدیدترین قاتل پرچمدار سامسونگ است که میتونید انتخابش کنید و ازش راضی باشید. شیائومی هم تو این بازه قیمتی گوشی Xiaomi 12 داره که میتونه واقعا انتخاب مناسبی براتون باشه.

بهترین گوشی در بازه 20 تا 30 میلیون تومن

در این بازه قیمتی دیگه دستتون کاملا باز هست و هر گوشی که خواستید رو انتخاب کنید ، بستگی به سلیقتون همه گوشی ها در این لیست واقعا خوب هستند و مشخصات عالی داشته و به اصطلاح گوشی های پرچمدار و بالارده هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *