آموزشی, بررسی و راهنمای خرید

راهنمای خرید پایه نگهدارنده موبایل – بهترین هولدر برای ماشین کدام است؟

راهنمای خرید هولدر موبایل

خیلی از ماها در حین رانندگی برایمان پیش آمده که از تلفن هراهمان استفاده کنیم، حال میخواهد راننده اسنپ باشد یا راننده تاکسی که از نرم افزار های مسیریابی استفاده کنند یا هر راننده دیگری که میخواهد یک پیامک یا تلفن ضروری در حین رانندگی دارد و میخواهد جواب دهد. ولی خب برای هر کسی سخته که هر لحظه از گوشی تلفن همراهش استفاده کند و خیلی ها هستند که به یک فروشگاه میروند و یک هولدر و پایه نگهدارنده برای خوشان میخرند ولی چون اطلاعات کافی در این مورد ندارند یک هولدری که مناسب ماشین خودش نیست رو انتخاب میکند، امروز میخواهیم انواع هولدر را برایتان معرفی کنیم و یک راهنمای خرید هولدر موبایل برای شما آماده کردیم و معایب و مزایای آنها را بگوییم تا بتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود بهترین هولدر مناسب ماشینتان را تهیه کنید.

ما در کل دو نوع هولدر موبایل داریم :

1 – هولدرهای مغناطیسی

2 – هولدر های گیره ای

هولدر های مغناطیسی کوچک و جمع و جور و جذاب هستند و به سادگی روی داشبورد ماشین سوار شده و به گوشی میچسبند و بخاطر کوچک بودنشان زیاد در دید و چشم نیستند که مشخص باشد اصلا هولدر به گوشی چسبیده است اما به مراتب به دلیل ظریف بودنشان چسبندگی ضعیفی دارند و گوشی با وزن های زیاد را نمیتوانند به خوبی نگهدارند.

در هولدرهای گیره ای گوشی ها به هیچ عنوان از روی گیره ها نمیفتند چون گیره های محکمی داشته و کاملا موبایل را احاطه میکنند. ولی از معایبشان این است که بزرگ بوده و جاگیر هستند کاملا مشخص هستند که گوشی روی آن وصل شده است حال اینکه برخی کاربران مشخص بودن این هولدرها را میپسندند یا برایشان اهمیتی ندارد اما بخاطر قدرت نگهداری بالایی که دارند برای افرادی که گوشی و تبلت بزرگ و سنگینی دارند این نوع هولدر ها پیشنهاد میشود.

هولدرهای گیره ای خود چندین نوع و دسته بندی دارند که به معرفی و بررسی آنها میپردازیم.

1 – پایه نگهدارنده موبایل قابل نصب روی داشبورد و شیشه

این نوع هولدرها که از اسمشان هم پیداست توانایی این را دارند که یا روی داشبورد یا روی شیشه جلویی ماشین و یا حتی هردو چسبیده شوند.  هولدر های داشبورد و شیشه ای استحکام قابل قبولی داشته و موبایل را راحتتر و محکمتر در خود نگه داشته که به راحتی با افتادن ماشین در دست انداز کوبایل از هولدر جدا نخواهد شد.

2 – پایه نگهدارنده موبایل قابل نصب روی دریچه کولر

هولدر های درچه کولری هم توسط گیره ی محکمی که در قسمت انتهایی دارند به شبکه کولر ماشین متصل میشوند و دیگر مثل هولدرهای داشبوردی فضای زیادی از داشبورد یا شیشه را نمیگیرند. البته از چالش های این نوع هولدر اینست که به هنگام استفاده از این نوع هولدر در موقع استفاده از کولر یا بخاری اتومبیل دچار مشکل میشوید که میتوانید شبکه کولری که هولدر روی آن نصب شده است را ببندید تا دیگر نگرانی بابت جریان هوا و آسیب رسیدن به گوشی را نداشته باشید.

3 – پایه نگهدارنده موبایل قابل نصب روی دوچرخه و موتور

این مدل از هولدرهای موبایلی بر روی فرمان دوچرخه و موتور نصب میشوند و گیره نگهدارنده قوی دارند که حتی در تکانهای شدید هم نمیفتد و گوشی شما از گیره آن جدا نخواهد شد. هولدر دوچرخه و موتور به شما کمک میکند تا بدون دغدغه گوشی موبایل را به آن بسپارید و در مسیر حرکت موسیقی گوشی کنید ، GPS را روشن کنید یا اینکه تماس های دریافتی را پاسخ دهید.

4 – پایه نگهدارنده موبایل قابل نصب روی پشت صندلی

این نوع هولدر در پشت صندلی عقب و در محل اتصال پشتی به تکیه‌گاه سر نصب می‌شود. بعد از نصب می‌توانید طول ان را بیشتر کنید تا کار با گوشی راحت تر شود. از آنجایی که تماشای فیلم می‌تواند سبب داغ شدن گوشی شود، بدنه این دستگاه طوری ساخته شده که حرارت را دفع می‌کند.

5 – پایه نگهدارنده موبایل وایرلس شارژ

در این محصول شما قابلیت نصب هولدر گوشی و پایه نگهدارنده گوشی را بر روی شیشه و داشبورد دارید و با استفاده از پایه داخل بسته می توانید بر روی دریچه کولر خودرو نیز متصل کنید. هولدر ها در بخش پایینی از یک شیار بهره می برند تا بتوانید کابل شارژ را به پورت شارژ گوشی متصل کنید، اما بعضی از بهترین هولدر های بازار، از قابلیت شارژ وایرلس بهره می برند و می توانید گوشی خود را در هنگام قرار دادن بر روی آن به صورت بی سیم شارژ کنید. هولدر های شارژ وایرلس از یک پد شارژ بی سیم بر روی محل قرار گیری گوشی بهره می برند و به وسیله یک کابل به شارژر فندکی خودرو و یا پورت USB متصل می شوند. به دلیل قیمت بالای این فناوری، شارژ وایرلس تنها در بهترین هولدر های موبایل قابل مشاهده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *