بررسی و راهنمای خرید

بهترین گوشی های شیائومی در فروردین 1401 – کدام گوشی شیائومی ارزش خرید بالایی دارد؟

بهترین گوشی های شیائومی در فروردین 1401 – کدام گوشی شیائومی ارزش خرید بالایی دارد؟

میخواین گوشی شیائومی بخرین و نمیدونید با پولی که دارین کدوم مدل رو انتخاب کنی؟ اسم های مختلف و عجیب و غریب گوشی های موبایل شیائومی حسابی گیجت کرده؟ پس با پیشرو دیجیتال همراه باش چون این مقاله برای شما تهیه شده تا اطلاعات جامعی درباره بهترین گوشی های شیائومی با ارزش خرید بالا در فروردین امسال رو بهتون ارایه بدیم.

سلام دوستان عزیز ، ما در این مقاله دقیقا میخوایم بگیم که امسال با پولی که دارین ، کدوم مدل از گوشی های شیائومی رو بخرید. قبل از شروع دعوت میکنم که در ویدیوی پایین ، مشخصات گوشی های منتخب در لیست را ببینید.

امتیاز گوشی های شیائومی تا 1401

بهترین گوشی شیائومی از لحاظ قیمت ارزان :

از گوشی های redmi 9 active و redmi 9C شروع میکنیم. یعنی ارزانترین مدل های حال حاضر شیائومی که اواخر سال 1400 نسخه 128 گوشی 9C و نسخه 64 گوشی 9active رو میشه با حدود قیمت 3.5 میلیون تومان خرید. یادتون باشه که این دوتا گوشی تفاوتی باهم ندارن و هردو برای استفاده های روزانه یک یار و همراه واقعی هستند. فقط گوشی 9C یک لنز مایکرو اضافی داره و رنگ بندی 9active  امروزی تر است.

گوشی های redmi 10 و redmi 10 prime تا اواخر 1400 بین قیمتهای 4.5 تا 5.5 میلیون تومان میشه خرید. کاملا مشخصه که این مدلهای اقتصادی برای مصارف عادی روزانه هستند . یعنی میشه روی اینها انواع شبکه های اجتماعی رو نصب کرد ، تو فضای وب گشت و گذار کرد و زنگ زد و پیام فرستاد و برای اینکه کاربران نگران تمام شدن باتری نباشند redmi 10 باتری 5000 و redmi 10 prime باتری 6000 میلی آمپر دارن که تنها تفاوت این دوتا گوشی همین مورد هست.

یادتون باشه با مدلهای اقتصادی نمیشه عکاسی حرفه ای داشت اما میشه باهاشون عکسای اینستاگرامی گرفت. لنز 50 مگاپیکسلی دوتا گوشی ، عکسای با وضوح کافی و نور خوب و رنگهای جذابی میگیرن. دوربین سلفی هردو 8 مگاپیکسلی هست، برای همین نمونه عکسای این دوتا گوشی را که در زیر قرار میدهیم رو نگاه کنید.

حالا بریم سراغ برادرای redmi Note 11 که از وقتی معرفی شدند روزی نیست که اسمشونو نشنویم، یک خانواده دوست داشتنی 4 نفره که خیلی زود برای میان رده­های سامسونگ عین کابوس شبانه شدند گوشی­های redmi Note 11 و 11S و 11 pro 5G و 11 pro 4G ، خانواده این گروه هستند. قبل از همه خیالتون رو راحت میکنیم و بهتون میگیم که تنها تفاوت نسخه4G  و 5G  در گوشی redmi Note 11 فقط بخاطر تراشه کار شده روی اونهاست به اینصورت که نسخه 5G تراشه آمریکایی اسنپ دراگون 690 5G ونسخه 4G تراشه تایوانی مدیاتک هلیو G96 مجهز شده که نسخه 5G کمی تراشه قویتری داره که باعث میشه مصرف باتریش هم کمتر باشه. امسال هردو گوشی از پنل های super AMOLED سامسونگ استفاده کردن و شارژر 67 واتی میتونه باتری 5000 میلی اونهارو در توی 42 دقیقه فول شارژ کنه و اینکه هردو دارای دوربین 108 مگاپیکسلی هست که نسخه 4G یک عمق سنج اضافی هم دارد. البته بخاطر پردازشگر متفاوت خروجی عکسها کمی باهم فرق دارند که براتون یک نمونه میذاریم تا ببینید.

ردمی نوت 11پرو 4جی و ردمی 11 پرو 5جی

Redmi Note 11s هم که نسخه سبک شده گوشی 11 pro 4G هست با این تفاوت که ظریفتر شاخته شده، نمایشگر AMOLED و رفرش ریت پایینتر و 90 هرتزی داشته و نسخه فست شارژ هم 33 واتی است. ولی دقیقا از همان چیدمان دوربین ها و تراشه استفاده کرده که باعث میشه عملکرد در نتیجه عکاسی یکسان باشه و از نظر ما ارزش خرید بالایی بین این خانواده از گوشی هارو داره. البته redmi note 11 هم مدل اقتصادی این خانواده هست و نسبت به پارسال و در مقایسه با redmi note 10 از تراشه قویتر استفاده کرده و توی بخش دوربین حرف بیشتری برای گفتن داره.

نسخه های لایت گوشی های پرچمدار که همیشه طرفداران خودشون رو دارن و حالا نوبیت میرسه به شیائومی Lite 5G NE ، جالبه بدونید کمبود جهانی تراشه شیائومی رو مجبور کرد تا این گوشی رو بسازه، چون این مدل دقیقا ظاهر و مشخصات mi 11 lite 5G رو داره و چون شیائومی دیگه تراشه اسنپ دراگون 780G بدست نیاورد مجبور شد که mi 11 Lite 5G NE را با یک تراشه دیگه بسازه. این گوشی جدیدتر بوده و تونسته خودشو در این لیست جای بده، این گوشی با تفاوت رنگهای جذابش میتونه برای هرکسی مخصوصا خانوما دلبری کنه، تازه یک دوربین 64 مگاپیکسلی با سلفی 20 مگاپیکسلی داره که اجازه میده عکسای دوستانه . سلفی های خوب برای پروفایل یا اینستاگرامشون بندازن. البته فراموش نشه که تراشه تعبیه شده روی این گوشی یک اسنپ دراگون 778G هست و دیگه نمیشه گفت که این یک گوشی دخترانه است.

بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ :

نوبتی هم که باشه نوبت گیمرهای حرفه ایه. برای گیمرای حرفه ای که یک گوشی تماما گیم طور میخوان داشته باشند، توی لیست پیشنهاد خوبی براتون داریم.

شیائومی خط تولید اختصاصی برای گوشی های گیمینگ داره که یکی از باارزش ترینهای آن بلک شارک 4 نام داره، تراشه اسنپ دراگون 870 5G و با نرخ تازه سازی فوق العاده 144 هرتزی و فست شارژ 120 واتی و همینطور ماشه های فیزیکی روی گوشی که بصورت پاپاپ تعبیه شده اند. ماشه هایی که لذت بازی را چندبرابر میکنه و از این مهمتر سیستم خنک کننده این گوشی هست که یعنی با نهایت گرافیک و فریموورک بازی کنید و نگران داغ شدن گوشی نباشید.

بهترین گوشی شیائومی از هر لحاظ :

در آخر اگر آدم سختگیر و مشکل پسندی هستین و همیشه دنبال بهترین ها میگردید ، بهتون قول میدم که خانواده دوتایی از گوشی های شیائومی 11T و 11T pro دقیقا همونی هست که میخواین ، این دوتا گوشی که البته مشخصات نزدیک بهمی دارند یه اختلاف قیمتی 5 تا 6 میلیونی وجود دارد که مدل پرو حدود 17 میلیون و مدل عادی آن حدود 12 میلیون میباشد ، که در نسخه پرو تراشه آمریکایی اسنپ دراگون 888 5G استفاده کرده ولی مدل عادی از تراشه دایمن سیتی 1200 5G ، که در اصل بخاطر همین برند آمریکایی بودن این تراشه گرانتر شده درحالیکه عملکرد دو گوشی به شدت بهم نزدیکه و حتی بعضا دایمن سیتی بهتر هم هست. دوربین جفتشون 108 مگاپیکسل بوده و لنزهاشونم یکیه ولی فقط چون تراشه هاشون فرق داره پردازش عکسها کمی متفاوته که یک عکس از هردو در زیر قرار میدهیم.

mi 11T vs mi 11T pro

از نظر شارژر و فست شارژ اما باهم تفاوت دارند که 11T از فست شارژ 67 واتی استفاده کرده و 36 دقیقه ای 0 تا 100 باتری را پر میکند و 11T Pro هم فست شارژ 120 واتی داره و 17 دقیقه ای فول شارژ میکنه. شاید به نظرتون شوخیه ولی واقعیه و خب چی میشه گفت شیائومیه دیگه 😊

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

برای اینکه درک بهتری از مدل‌های منتخب داشته باشید، از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به مشخصات باتری و عملکرد تراشه‌ی مدل‌ها بیندازید. پیشرفت امسال این برند محبوب در بخش باتری بیشتر از هرچیزی نمایان است و استفاده از شارژرهای سریع ۱۲۰ و ۶۷ واتی، قابلیتیست که در برندهای رقیب به ندرت یافت می‌شود.
عملکرد باتری گوشی های شیائومی تا 1401
پیشنهاد میکنیم مقاله و لیست گوشی های پرفروش را نیز مطالعه کنید . 

 

بازرگانی پیشرو دیجیتال بزرگترین مرکز پخش لوازم جانبی موبایل در تبریز بوده و کلیه لوازم های جانبی برای گوشی های با ارزش بالای خرید شیائومی را بصورا عمده بفروش میرساند.

حالا شما باشید کدوم گوشی شیائومی رو میخرید؟ حتما نظرتونو برامون بنویسید و بگین که چرا این مدل رو انتخاب کردید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *