آموزشی

معرفی بازی خفن موبایل Left To Survive

بازی موبایل Left To Survive

کشتن زامبی ها میتونه به شدت جذاب باشه و ما تو این مقاله قصد داریم تا یک بازی اکشن و محبوبی رو برای موبایل بهتون معرفی کنیم تا از بازی باهاش اصلا خسته نشید که این بازی اسمش Left To Survive هست و بصورت کامل معرفی و گیم پلیش رو هم بررسی میکنیم.

معرفی بازی موبایل Left To Survive:

بازی موبایل Left To Survive از بازی های شوتر سه بعدی و جزو پرطرفدارترین بازی های موبایلی است که برای بازی و کنترل ساده تر پیشنهاد میکنیم از دسته بازی موبایل استفاده کنید.

البته این بازی علاوه بر اینکه یک بازی شوتر 3 بعدیه ، استراتژیک هم هست. البته این تنها جذابیت بازی نیست ، تو این بازی هم میتونید در مسیر داستان بازی زامبی بکشید و هم در بخش آنلاین با سایر بازیکنان بازی کرده و بکشیدشون و امتیاز بگیرین. داشتن بیش از 10 میلیون نصب فعال در گوگل پلی نشان میده که از پرطرفدارترین بازی های موبایل نیز هست.

بازی موبایل Left To Survive

 

داستان بازی Left To Survive :

بازی Left To Survive در سال 2024 شروع میشه و طبق معمول داستهای زامبی طوری، شهری رو داریم که موجوداتی آن را احاطه کردن و شما و چندتا از دوستاتون در این شهر زنده مانده اید و باید برای بقاغی خودتون تلاش کنید و مراحلو ببرید جلو و سعی بر پیدا کردن غذا و بزرگتر کردن قلمرو خودتون برای زنده ماندن کنید.

در جریان بازی هم که هدایت کارکتر شخص سوم بازی را در اختیار دارید و با اسلحه های متنوعی که دارید به مقابله با زامبی ها بپردازید. که در مسیر بازی در هر مرحله اصلی چندین مرحله فرعی نیز وجود دارد که حق انتخابی جز ورود به آنها را نداشته و باید بازی کنید و پیروز بشید تا اجازه ورود به مرحله اصلی را داشته باشید که در این مراحل گاها یک یار کمکی هم دارید که برای مقابله با زامبی ها له شما کمک میکند.

هرچه بیشتر در این بازی پیش بریم مراحل سختتر و دشمن های جدیدتر و باهوش تری به سراغ ما خواهند آمد ، موجودات جهش یافته و سریعتری که مبارزه با آنها را سخت کرده و شما با قویتر کردن اسلحه های خودتون میتونید با آنها به مقابله بپردازید.

بخش داستان بازی موبایل Left To Survive

 

گیم پلی بازی Left To Survive :

گیم پلی این بازی به سه بخش داستانی ، استراتژیک و آنلاین تقسیم شده است. تو بخش استراتژیک یک نقشه ساده از یک کمپ رو داریم که چندین المان مثل مزرعه و ساختمانها و برخی تجهیزات بهش اضافه میشن ، که از لحاظ گرافیکی هم جالبه و نکته خاص و جالب توجه دیگری نداره که این بخش برای آپگرید شخصیت بازی و اسلحه ها مورد استفاده قرار میگیره.

در بخش داستانی و آنلاین این بازی شما هدایت شخصیت بازی رو با چپ و راست کردن و شلیک در اختیار دارید که شلیک ها خوبن و لی بعضا خطا هم میروند که باید با دقت بیشتری شلیک کنید که با استفاده از دسته بازی ipega کنترل بهتر و شلیک دقیقتری و تجربیات لذت بخشی از شلیک به دشمناتون خواهید داشت.

بخش استراتژیک بازی :

بخش استراتژیک این بازی کاملا استراتژیک مثل بازی کلش آف کلنز نیست و بیشتر برای جمع آوری منابع و آپگرید اسلحه ها استفاده میشه که با افزودن مزرعه میتونید غذای بیشتری برای خودتون و دوستاتون فراهم کنید یا با افزودن بیمارستان کاری کنید که خون کمتری از شما تو جریان بازی بره، یا انبار مهمات برای اسلحه هاتون بسازید. البته تنها کاری که لازمه انجام بدین جمع آوری پول و سکه داخل بازی هست تا باهاش این المانها و ساختمانهای داخل مزرعه رو خریداری کنید.

بخش استراتژیک بازی موبایل Left To Survive

 

بخش آنلاین بازی :

باید بگیم که بخش آنلاین این بازی میتونه جذابترین قسمت باشه. البته باید نقشه های بازی آنلاین رو با نت خودتون دانلود کنید و دوتا حالت ، یک به یک و دو به دو برای قسمت آنلاین هست که برای برای بازی باید یکیشو انتخاب کنید.

مثلا اگر دو به دو رو انتخاب کنید شما و یارتون که تصادفی انتخاب میشه با 2 نفر دیگه که آنها هم در یک تیم هستند به مبارزه و شلیک به همدیگر شروع میکنید. نکته این بخش اینه که اگر بکشید یا کشته بشید باز تمام نمیشود و  دوباره زنده شده و تا وقتی که زمان معین شده تمام نشود بازی ادامه خواهد داشت و در نهایت تیمی که بیشترین تعداد کته را از تیم حریف داشته باشه برنده مسابقه است.

بخش آنلاین بازی موبایل Left To Survive

 

گرافیک بازی  :

گرافیک این بازی بسیار خوب و راضی کننده است اما ایراداتی هم مشاهده میشه مثل درهم ریختگی تکه های ماشین ، دویدن غیرمعمول و غیر طبیعی زامبی ها و یا اشتباه در تیراندازی از مواردی هست که هنگام بازی با آنها برخورد داشتیم که البته انقدرم زیاد نیست و قابل چشم پوشی است.

جمع بندی:

بازی Left To Survive از جمله بازی های شوتر و سه بعدی هست که میتونید به شدت ازش لذت ببرید، گرافیک و موزیک خوبی داره ، مراحل متنوع و ترکیبی که از حالت شوتر و استراتژیک داره این جذابیت رو دو چندان کرده است. داستان بازی و حالت آنلاین هم به لذت بخش بودن و جذابیتش اضافه تر میکنه که همین تنوع در بخش ها و مراحل بازی باعث میشه که از بازی کردن و کشتن زامبی ها در بازی Left To Survive خسته نشید و بازی رو ادامه بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *