بررسی و راهنمای خرید

بررسی جامع و کامل هدفون و ایرپاد بلوتوثی AirPods3 اپل – پیشرو دیجیتال

امروز قصد داریم تا جدیدترین نوع ایرپاد از محصولات کمپانی اپل با نام AirPods3 را بررسی کنیم تا شماهایی که قصد خرید این نوع از هدفون های بلوتوثی را دارید بتوانید ایرپاد3 را بهتر بشناسید.

همانطور که می دانیم محبوب ترین هدفون های دنیا متعلق به شرکت اپل می باشند و و درست از زمانی که محصولات ایرپاد خود را به دنیا معرفی کردند ، با اختلاف 70 درصدی سهم بزرگی از فروش هدفون های دنیا در دست کمپانی بزرگ اپل میباشد.

در اصل ایرپاد3 دقیقا تولید شده تا فضای خالی که بین محصولات ایرپاد پرو و ایرپاد2 بود را پر کند ، یعنی ایرپاد جدید امکانات و ویژگی هایی از هردو سری قبلی را در خود دارد.

حال میخواهیم ایرپاد3 را از بخش های مختلف مورد بررسی قرار دهیم:

1. بخش طراحی ایرپاد3

ابتدا از کیس این ایرپاد شروع میکنیم. کیس ایرپاد3 کمی کوچکتر از ایرپاد پرو است ولی فرم و طرح اصلی عینا همان بوده و فقط حجم و اندازه اش کمی کوچکتر شده است.

سَری گوشی ایرپاد3 تقریبا طرحی شبیه به ایرپاد2 را دارند و دیگر مانند ایرپاد پرو سَری سیلیکونی ندارند، چون خیلی از کاربران نمیتوانند از سری سیلیکونی داخل گوش استفاده کنند 😐

(درست برعکس من 😊)کلا وقتی همچین ایرپادی داخل گوشم می ذارم خیلی راحت میفته،من خودم شخصا با این هدفون ها که اینجور فرمی دارند مشکل دارم و از سری ایرپاد پرو استفاده میکنم، البته اگر شما همچین مشکلی ندارین به راحتی میتوانید از سری های 2 و 3 استفاده کنید)

اما به نظر بنده یک مشکلی که میشه به ایرپاد3 گرفت نداشتن قابلیت نویز کنسلینگ است که فقط در ایرپاد پرو این ویژگی وجود دارد.

ولی یک ویژگی خوبی که اپل توانسته روی ایرپاد3 چیاده کنه قابلیلت IPX4 است و نویدی که اپل داده ایم میباشد که هم کیس و هم گوشی و هدفون های این ایرپاد دارای IPX4 هستند و کاملا ضدآب و ضد تعریق بوده و به راحتی میشه داخل آب و زیر باران قدم زد و موسیقی شنید و حتی در حال ورزش هم برای گوش دادن به موزیک و مکالمه استفاده کرد.

2. بخش باتری ایرپاد3

در بخش باتری به جرات میشه گفت که ایرپاد3 نسبت به ایرپاد های قبلی یک عملکرد عالی نشان میدهد. با بررسی هایی که انجام دادیم ، اگر روزانه 4 الی 5 ساعت موزیک گوش بدید و یا مکالمه داشته باشید ، ایرپاد3 میتواند 3 یا 4 روز شارژدهی مناسبی دهد.

هرکدام از گوشی ها 5 تا 6 ساعت شارژدهی دارد که با کیس این ایرپاد مجموعا 30 ساعت شارژدهی خواهد داشت ، البته این آمارییست که در وبسایت اپل گزارش شده است ولی تجربه ما ثابت کرد که با استفاده معمولی (روزی 4-5 ساعت) میتواند 4 تا 5 روز شارژدهی مناسبی داشته باشد.

از طرفی تقریبا 2 ساعت طول میکشد تا کیس و دو گوشی فول شارژ شوند و قابلیت شارژ وایرلس رو هم این نوع ایرپاد دارد و با شارژ وایرلس حدودا 3 ساعت طول میکشد تا کامل شارژ شود.

ویژگی خوب دیگرش حالت آهنربایی داشتن در موقع شارژ وایرلس بوده و کاملا به magsafe میچسبد و چفت میشود.

3. بخش کیفیت صدا ایرپاد3

هدف اصلی از خرید این نوع هدفون ها استفاده ساده و بهره مندی از کیفیت بالای موسیقی و مکالمه میباشد. اتفاقی که افتاده این است که ایرپاد3 یک تکنولوژی اسپشیال استریو اضافه کرده که وقتی به گوشی وصلش کنید و موزیک گوش بدید  متوانید از داخل تنظیمات صدا در قسمت کنترل سنتر قابلیت Spatialize Stereo را فعال کنید که صدا بصورت سه بعدی در گوش فراگیر میشود و بیس و کیفیت و حتی تفکیک صدای خیلی بهتری نسب به ایرپاد2 را دارد.

در مورد متصل شدن به گوشی، باید بگوییم که اگر  از محصولات اپل و گوشی های آیفون استفاده میکنید، بهترین انتخاب ایرپاد3 میباشد. چون همین که در کیس را باز کنید خیلی سریع به گوشی کانکت میشه.

از طرفی تکنولوژی Spatialize Stereo فقط در گوشی های آیفون وجود دارد و برای گوشی های اندرویدی همچین تنظیماتی را روی گوشی نمیاورد. بخاطر همین اگر از گوشی های آیفون استفاده میکنید این نوع ایرپاد انتخاب خوبی خواهد بود.

در قسمت مکالمه : اتفاقی که افتاده اینه که در موقع رکورد و ضبط صدا ، کمی حالت افت کیفیت دارد ولی در موقع مکالمه صدا خیلی خوب رد و بدل میشود که در کل قسمت مکالمه و موسیقی عملکرد عالی دارند.

 

نکته های جمع بندی :

در یک دید کلی و جمع بندی می توان گفت که در بخش باتری واقعا عملکردی عالی داشته و در قسمت طراحی هم بستگی به سلیقه و همچنین فرم گوش شما دارد که در داخل گوش شما میماند یا مثل گوش بنده زود از داخل گوشم میفته!

و اگر به شما راهنمای خرید بدیم ، چون این ایرپاد تقریبا در بازار هم ردیف قیمت ایرپاد پرو است، پیشنهاد ما به شما انتخاب بین ایرپاد3 و ایرپاد پرو هست.طالبته اگر نوع سَری گوشی برایتان فرقی نداشته باشد. این هم بخاطر وجود قابلیت نویز کنسلینگ در ایرپاد پرو هست ولی از لحاظ کیفیت شارژدهی و صدا ، ایرپاد3 بهتر میباشد.

فروشگاه اینترنتی پیشرو دیجیتال در زمینه پخش عمده انواع لوازم جانبی و انواع ایرپاد ها در تبریز با بهترین قیمت های رقابتی بوده و به جرات میتوانیم بگوییم که بازرگانی پیشرو دیجیتال از قدیمی ترین و بزرگ ترین تامین کنندگان لوازم جانبی در تبریز و حتی در استان آذربایجانشرقی  بوده و میباشد. لذا شما دیگر نگرانی از بابت خرید عمده در تبریز را با ما نخواهید داشت.

مطالب مرتبط

2 نظر در “بررسی جامع و کامل هدفون و ایرپاد بلوتوثی AirPods3 اپل – پیشرو دیجیتال

  1. حمید گفت:

    اطلاعات بسیار مفیدی بود. خیلی ممنون از شما

    1. حامد گفت:

      ممنون. خوشحالیم بابت نظرتون 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *