آموزشی

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون متصل کنیم؟

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون

سلام دوستان عزیز، امروز قصد داریم تا به یک سوال پرتکرار و کاربردی جواب دهیم ، که چگونه می توانیم گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون متصل کنیم؟ما در اینجا یک گوشی هوشمند سامسونگ و یک تلویزیون با هر مدل بالای 2014 در اختیار داریم که در اصل میخواهیم بهتان یاد بدیم که چجوری و بدون سیم ، تصویر گوشی را در هر تلویزیون هوشمندی نمایش داده و این اتصال را انجام دهید.

همانطور که گفتیم این کار برای تلویزیون های مدل 2014 به بالا بسیار آسان است. ابتدا چک کنید که وای فای گوشی و تلویزیون روشن باشد. به قسمت وای فای گوشی خود رفته و لازم نیست به مودم دیگر و یا اینترنت متصل شوید.

در گوشی های هوشمند سامسونگ برنامه ای به نام Smart View وجود دارد که آنرا با کشیدن منوبار گوشی خود به پایین مشاهده خواهید کرد. سپس روی آن برنامه بزنید و وارد تنظیمات Smart View شوید.

با وارد شدن به برنامه Smart View در گوشی هوشمند سامسونگ نقطه اتصال تلویزیون خود را مشاهده خواهید کرد روی آن بزنید تا اتصال برقرار گردد. سپس بصورت اتوماتیک گوشی سامسونگ به تلویزیون متصل خواهد شد و میتوانید صفحه نمایش گوشی خود را در تلویزیون مشاهده نمایید.

توجه کنید که اگر برای اولین بار به تلویزیون وصل شوید یک پیغام در بالا یا پایین صفحه تلویزیون ظاهر میشود و از شما اجازه برای برقراری اتصال را می خواهد که با استفاده از کنترل تلویزیون خود باید آن را تایید کرده و اجازه دسترسی متصل شدن را به دستگاه بدهید.

بعد از متصل شدن گوشی سامسونگ به تلویزیون ، به سادگی می توانید عکس و فیلم و یا حتی از برنامه ها و مرورگر خود استفاده کرده و به جستجو در اینترنت بپردازید و آنرا در صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون خود مشاهده کنید.

در حالت پخش ویدئو و فیلم ، تصویر و صدا مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد و میتوانید با خیال آسوده انواع تصاویر و قیلم ها را که در گوشی خود دارید را در یک صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید و دیگر نگران کم شدن شارژ باتری خود نداشته باشید.

برای قطع کردن اتصال گوشی خود به تلویزیون کافیست روی آیگون دایره ای شکل که روی گوشی شما بعد از متصل شدن به تلویزیون و در کناره های گوشی ظاهر می شود ، بزنید که یک پنجره پاپ آپ در گوشی ظاهر میشود مه دارای 3 گزینه می باشد.

گزینه اول pause sharing است که برای توقف موقت می توانید اتصال خود را به تلویزیون متوقف کنید و سپس با زدن دوباره روی آن اتصال برقرا خواهد شد.

گزینه دوم aspect ratio است که با زدن روی آن می توانید نسبت تصوسر به صفحه نمایش  خود در تلویزیون را تعیین کنید. نسبت 4:3 یعنی چهار واحد برای پهنای باند و سه واحد برای ارتفاع و یا اینکه با نسبت 16:9 یعنی 16 واحد برای پهنا و 9 واحد برای ارتفاع صفحه نمایش تعیین کنید.

گزینه سوم هم Disconnect می باشد که با زدن روی آن اتصال گوشی شما به تلویزیون کاملا قطع خواهد شد.

روش دیگر برای قطع کردن این است که با کشیدن منوبار گوشی هود به سمت پایین روی گزینه Smart View بزنید دستگاه گوشی شما از اتصال به تلویزیون قطع خواهد شد.

اگر مراحل بالا کارساز نبود و یا گوشی و یا تلویزیون شما همچین امکاناتی را نداشت ،میتوانید با تهیه کابل چندکاره HDMI این مشکل را رفع نموده و گوشی و لپتاپ خود را بدون دردسر به تلویزیون متصل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *