آموزشی, ترفند

ساده ترین روش های انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر چیست؟

انتقال فایل بین گوشی کامپیوتر

انتقال فایل بین گوشی های مختلف و کامپیوتر همیشه دغدغه و داستان بوده ، فکر کنید که میخواهید به شمال برید ، یکی از رفیقاتون ازت چندین عکس یا فیلمی میگیره ، و گوشی دوستتون آیفون هست و گوشی شما اندرویدی ! تکلیف چیه و چجوری میشه این عکس و فایلها را جابجا کرد؟

برنامه های shareit پر از تبلیغ و ایردراپ هم که فقط بین گوشی های آیفون اتفاق میفته یا بلوتوث هم شاید چندین ساعت طول بکشه تا فایل حجیم رو انتقال بده یا اصلا نه شما فایل هایی در لپ تاپ یا گوشی داری که میخواین بهم انتقال بدین یا میخواین یک ویدیوئی که چند اسلایده و قصد دارین که از لپ تاپ به گوشی آیفون انتقال بدین! چجوری میشه این مشکل رو رفع کرد؟ یا برعکس ..

همه این بحث ها باعث شده تا انتقال فایل بین دستگاه های مختلف کمی چالش برانگیز بشه. این وسط یک خلعی وجود داره که نمیخوایم فایل ها بصورت وایرلس منتقل بشه و راهکاری که پیشنهاد میشه چیه؟ مشخصه OTG هست…

OTG چیست؟

Otg ها وسیله ای هستند که یک طرفش مثلا تایپسی هست و طرف دیگرش ورودی USB و شما با وصل کردن یک فلش به این OTG و از طرفی اتصال اون به گوشی میباشد و میتونید فایل رو به فلش یا برعکس انتقال بدین.

چالش دیگری که رخ میده اینه که فکر کنید دوست شما گوشی آیفون داره و OTG فقط تایپسی هست که باید اون شخص هم یک OTG جدا برای گوشی خودش یک طرفش لایتنینگ باشه تا بتونه از فلش به کوشی خود فایلی منتقل کنه.

حالا تکلیف چیه و چگونه میشه مشکل انتقال فایل بین گوشی های مختلف و کامپیوتر رو حل کرد؟

پیشنهاد ما استفاده از یک وسیله جدید و خوش ساخت با طرحی زیبا و متفاوت به نام فلش درایو میباشد که هم تایپسی داره و هم لایتنینگ برای گوشی های آیفون و همینطور USB که میشود به سادگی به کامپیوتر هم متصلش کرد. و این خیلی جالبه و تمام چالش ها و فرضیاتی که تاد الان مطرح شد رو با این وسیله کوچک و کاربردی میشه حلش کرد.

این فلش درایو با اسم دقیق مبدل و‌ فلش مموری 128 گیگابایت یسیدو مدل YESIDO FL12 128GB Flash Drive یک ویژگی منحصربفردی که داره اینه که دارای حافظه 128 گیگی بوده و دیگر نیازی به داشتن یک فلش مموری جدا نخواهید داشت.

من خودم که با استفاده از این وسیله کارم خیلی راحت شده، خیلی از مواقع پیش میاد که مثلا چند وقت پیش رفته بودیم شمال و یک سری عکس و فیلم برداشته بودیم که با این دستگاه متصل کردیم به گوشی دوستم که آیفون بود و فایل هارو به سادگی کپی کردیم به حافظه این دستگاه و بعدش جدا کردیم و با قسمت تایپسی متصلش کردیم به گوشی من و فقط در چند دقیقه این انتقال اتفاق افتاد.

به جرات میشه گفت که این فلش درایو یک وسیله به شدت کاربردی برای انتقال فایل هست که شما نه دیگه درگیر سرعت پایین و نه درگیر برنامه های انتقال مثل زاپیا یا شیرایت یا نه درگیر ساخت شبکه و جفت شدن دوستگاه از این طریق بهم و نه دیگه چالشی برای این دارید که بین دوتا گوشی ، یکی آیفون و یکی اندرویدی هستند داشته باشید.

این محصول مبدل و‌ فلش مموری 128 گیگابایت یسیدو مدل YESIDO FL12 128GB Flash Drive به شدت توصیه میشه و ارزش خرید بسیار بالایی دارد و مشخصات کامل این محصول رو میتونید با کلیک روی عکس زیر مشاهده کنید.

امیدوارم این مقاله هم بتونه کمکی بهتون کرده باشه. حتما نظرات خودتونو برامون کامنت کنید و هر گونه سوالی در خصوص خرید عمده لوازم جانبی و این محصول معرفی شده داشتید از پشتبانان فروش ما بپرسید.انتقال فایل بین گوشی کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *