بررسی و راهنمای خرید

بررسی چند نمونه اسپیکر پارتی باکس مقرون به صرفه

بررسی چند نمونه اسپیکر پارتی باکس مقرون به صرفه

مدتی میشه که بلندگو و ضبط صوت های قدیمی دیگه جاشونو به اسپیکر های بلوتوثی جدید و قابل حمل دادن که میتونید بدون هیچ مشکلی توسط بلوتوث به این اسپیکر ها متصل بشید و آهنگ و موسیقی های دلخواهتونو با صدا و کیفیت بالا گوش بدید، قطعا تا حالا برندهای JBL و HISKA به گوشتون خورده ومیدانسم که از کمپانی های قدرتمند در حوزه اسپیکر نیز هستند که امروز در این مطلب قصد داریم تا با بررسی یک اسپیکر جدید و محبوب از برند JBL به همراه 3 اسپیکر پارتی باکس جدید و با کیفیت و کمتر شناخته شده از برند Hiska را بهتون معرفی میکنیم.

اسپیکر جی بی ال مدل JBL PartyBox 310

اسپیکر پارتی باکس jbl party box 310 محبوب ترین اسپیکر این برند معروف هست که این محبوبیتش رو مدیون پرتابل بودنش میدونیم و تقریبا 19 کیلو وزن داره که میتونید با خودتون حملش کنید و در بیرون و هرجایی که خواستین استفاده کنید. از طرفی فول شارژ شدن باتری این اسپیکر قابل حمل JBL حدود 3 ساعت طول میکشه و مزیت خوبی که داره اینکه میتونه تا 15 ساعت شارژ دهی داشته باشه و راحت بتوانید 1 روز کامل در دل طبیعت موزیک و موسیقی دلخواه خوتون رو گوش بدید.

از ویژگی جالب دیگرش اینکه پارتی باکس 310 جی بی ال ، توان خروجی 240W RMS داره و به دو توییتر 2.5 اینچی و دو ووفر 6.5 اینچی مجهز ده که باعث میشه کیفیت صدای خیلی خوبی و واضحی داشته باشه. این پارتی باکس jbl مناسب محیط 60 متری با تعداد مهمونای بالای 10 نفر خیلی خوب و جواب هست.

اسپیکر جی بی ال مدل JBL PartyBox 310

تو قسمت بالای اسپیکر جی بی ال partybox 310 یک شیار جالب برای قرار گرفتن گوشی و دفترچه و دکمه های پاور و کنترل صدا و دکمه play , pause و بیس بوست جهت کنترل بیس بیشتر و دکمه برای کم و زیاد کردن نور و یک دکمه برای بلوتوث و دکمه دیگری برای سوئیچ کردن مابین AUX و فلش و بلوتوث همچنین یک دکمه برای افکت صدا روی این اسپیکر تعبیه شده اند. همچنین در پشت این دستگاه یک دکمه TWS برای اتصال دو اسپیکر به صورت همزمان و یک ورودی USB و میکروفون و گتیار قرار داده شده است.

اسپیکر جی بی ال مدل JBL PartyBox 310

 

اسپیکر هیسکا مدل PartyBox 1003

اسپیکر پارتی باکس HISKA Party Box 1003 یکی از محبوبترین و جدیدترین اسپیکرهای برند هیسکا است که بخاطر قابل حمل بودنش محبوبیت خوبی کسب کرده و بخاطر وزن کمی که داره میتونید هرجایی که خواستید با خودتون حمل کنید و در هر مکانی که خواستید ازش استفاده کنید و حدود 2 تا 3 ساعت طول میکشه تا باتری این اسپیکر شارؤ بشه و حدود بیشتر از 6 ساعت شارژ دهی مناسب داره پس با استفاده از این اسپیکر هیسکا party box 1003 میتونید به راحتی نصف روز کامل در دل طبیعت و بیرون موزیک و آهنگ مورد علاقتونو گوش بدید.

اسپیکر هیسکا مدل PartyBox 1003

از ویژگی جالب اسپیکر پارتی باکس Hiska PartyBox 1003 میشه به اتصال همزمان به 2 دستگاه را بیان کرد و برای محیط 30 متر به بالا و حداقل 10 نفر مهمان مناسب هست. در قسمت بالای این اسپیکر که شیاری برای قرار گرفتن موبایل و تبلت وجود داره و دکمه های پاور ، کنترل صدای جالب و شبیه به دیجی و دکمه برای نورپردازی و REC و همینطور ورودی میکروفون و کابل AUS و USB و کارت حافظه وجود دارد.

 

اسپیکر هیسکا مدل PartyBox 1004

اسپیکر بعدی که میخوایم بهتون معرفی کنیم ، اسپیکر پارتی باکس HISKA Party Box 1004 یکی دیگه از محبوبترین و جدیدترین اسپیکرهای برند هیسکا است که بخاطر قابل حمل بودنش محبوبیت خوبی کسب کرده و بخاطر وزن کمی که داره میتونید هرجایی که خواستید با خودتون حمل کنید و در هر مکانی که خواستید ازش استفاده کنید و حدود 2 تا 3 ساعت طول میکشه تا باتری این اسپیکر شارؤ بشه و حدود بیشتر از 6 ساعت شارژ دهی مناسب داره پس با استفاده از این اسپیکر هیسکا party box 1004 میتونید به راحتی نصف روز کامل در دل طبیعت و بیرون موزیک و آهنگ مورد علاقتونو گوش بدید.

اسپیکر چمدانی هیسکا مدل Hiska Party Box 1004

از ویژگی جالب اسپیکر پارتی باکس Hiska PartyBox 1004 میشه به اتصال همزمان به 2 دستگاه را بیان کرد و برای محیط 40 متر به بالا و حداقل 10 نفر مهمان مناسب هست. در قسمت بالای این اسپیکر که شیاری برای قرار گرفتن موبایل و تبلت وجود داره و دکمه های پاور ، کنترل صدای جالب و شبیه به دیجی و دکمه برای نورپردازی و REC و همینطور ورودی میکروفون و کابل AUS و USB و کارت حافظه وجود دارد.

 

اسپیکر W-KING T9 با توان 80 وات

اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل T9 که از تولیدات با کیفیت و خوش ساخت برند W-KING بوده و دارای توان خروجی 80 واتی است و دارای یک عدد میکروفون در داخل جعبه میباشد. از جمله مواردی که غیر از کارایی اسپیکر می توان از آن گرفت و یک ویژگی جالب توجه و بارز این اسپیکر W-KING T9 ، قابلیت کارائوکه است که می توانید با استفاده از آن به خوبی به شنیدن موسیقی پرداخته و در جمع های دوستانه تفریحات مختلفی برای خود ایجاد کرده و لحظات خود را جذاب تر و بهتر از پیش بگذرانید.

وجود درگاه رم microSD و درگاه فلش مموری USB از دیگر ویژگی های کاربردی این اسپیکر دوست داشتنی است. باتری که در این محصول به کار رفته از نوع لیتیومی است و ظرفیتی برابر با ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که با یک بار شارژ کامل حدودا ۶ تا ۸ ساعت موسیقی پخش خواهد کرد. شارژ کردن اسپیکر دبلیو کینگ حدودا ۳ الی ۴ ساعت زمان می برد و به وسیله کابل میکرو یو اس بی ممکن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *