آموزشی, بررسی و راهنمای خرید

راهنمای خرید محصولات گیمینگ

راهنمای خرید محصولات گیمینگ

صنعت گیم از صنعت سینما و تاتر و موزیک و جمع اینها پرسود تره ، خیلی از کمپانی های بزرگ در این صنعت هستند و توسعه زیادی پیدا کرده اند که ما تو این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای خرید کلی از محصولات گیمینگ را داشته باشیم و چند نمونه خوب بهتون معرفی کنیم و بگیم که برای خرید هدفون و هدست گیمینگ و دسته بازی خوب برای موبایل به چه موارد باید توجه کنید.

راهنمای خرید هدست گیمینگ

همانطور که میدانید هدفون و هدست یک از  ابزارها و تجهیزات مهم برای بازی کردن هستند اولین چیزی که در این محصول باید بهش توجه کنید کیفیت صداشون هست ، چرا کیفیت صدای هدست اهمیت داره؟ چون وقتی شما میخواهید گیم بازی کنید ، حتما باید صدای قدم ها یا صدای افتادن نارنجک و تیر و…رو بشنوید و در کل باید گستره صدای وسیعی رو پوشش بده ، از صداهای زیر تا صداهای بم رو هم پشتیبانی کنه و تو مشخصات هدست مینویسند که چندتا توییتر و اسپیکر و درایور داره.

نکته دوم اینکه تفاوت اصلی هدفون و هدست در قابلیت مکالمه اونهاست که هدست ها همراه خودشون میکروفون دارند که به شما اجازه میده تا موقع بازی کردن با هم تیمی خودتون صحبت کنید اما هدفون ها بیشتربه درد موزیک گوش دادن و فیلم دیدن میخورند.

نکته بعدی راحتی توی گوش موقع استفاده کردنش هست. اگر گیمر باشید تا ساعت ها بازی خواهید کرد پس باید راحتی توی گوش رو هم لحاظ کنید که 2 نکته برای این راحتی وجود داره، اولی اینکه قسمت بالایی هدست که روی سرقرار میگیره ترجیحا یک چیز ابری و نرم باشه تا شما رو اذیت نکنه. نکته بعدی اینکه ، گوشی هایی که داره، باید اندازه و بزرگیش طوری باشه که گوش کامل بره داخل سری های آن تا موقعی که در طولانی مدت استفاده میکنید و لاله گوش ذرگیر میشه، فشار میاره روی لاله گوش و اگر کیفیت و طراحی مناسب نداشته باشه  حتی اذیت میکنه و آسیب  هم میزنه. و نکته بعدش اینکه جنس سری گوشی هدست از جنس چرم یا پارچه نرم باشه که خیلی عرق نکنه  چون عرق کردن باعث اذیت در طول بازی و استفاده میشه.

بزرگترین و اخرین نکته به عنوان راهنمای خرید محصولات گیمینگ برای هدست ؛ تکنولوژی مربوط به پخش صداست. مهمترین تکنولوژی که هدست ها ازش استفاده میکنند قابلیت VSS هست که مخفف Visual Source Safe هست که این قابلیت باعث میشه که  صدا به صورت سه بعدی داخل هدست پخش بشه که با استفاده از این قابلیت موقع بازی کردن شما میتونید تشخیص بدید که چه اتفاقی دور و اطرافتون در بازی میفته . مثلا میتونید متوجه بشید صدای تیر یا صدای پا در چه موقعیتی قرار داره و یا فاصلش با شما دور است یا نزدیک، در نتیجه این از مهمترین قابلیت هایی هست که یک هدست گیمینگ باید داشته باشد.

پی در نتیجه اگر این نکات گفته شده رو رعایت کنید؛ میتونید یک هدست گیمینگ خوب داشته باشید که فروشگاه ما چندبن نوع هدست گیمینگ برای ارایه به شما کاربران در اختیار داره که در زیر به نمونه ای از آن اشاره خواهیم کرد :

 

هدست گیمینگ باوین مدل Bavin BH-29

هدست و هدفون گیمینگ باوین BH-29 که از محصولات جدید و تخصصی برای بازی های کامپیوتری و گیم و تولیدات برند بزرگ و خوش ساخت BAVIN میباشد. هد بند آن از پلاستیک مرغوب ساخته شده در نتیجه وزن کلی آن بسیار سبک است تا هیچ گونه سنگینی بر روی سر شما ایجاد نکند همچنین گوشی های هدفون مجهز به بالشتک های نرم می باشند که توسط روکش چرم ضد تعریق پوشانده شده و نه تنها برای استفاده در طولانی مدت احساس خستگی را تجربه نمی کنید بلکه از نفوذ صداهای مزاحم اطراف نیز جلوگیری می کند.

هدست گیمینگ باوین مدل Bavin BH-29

هدفون گیمینگ باوین BH-29 از ظاهر جذابی برخوردار است و در پشت گوشی ها از فناوری نور پردازی استفاده شده که با همراهی بدنه ی یکنواخت مشکی جلوه ی خاصی از محصول را برای کاربر به نمایش می گذارد و توانسته نگاه هر بیننده ای را به سوی خود جلب کند.

توضیح کوتاه برای هدست گیمینگ باوین مدل BAVIN BH-29 :

  • کیفیت صدار استریو عالی
  • مناسب برای گیمینگ
  • دارای میکروفن
  • کنترل تنظیم صدا روی کابل
  • هد قابل تنظیم با سایز سر

 

از لوازم جانبی موبایل دیگری که در بازی موبایل کاربرد فراوان داره دسته بازی هست که به شما این امکان رو میده که با قابلیت های کامل یک بازی رو انجام بدید و امتیازات لازم رو کسب کنید و در نتیجه از بازی کردن لذت ببرید. این روزها که بازیهایی مثل پابجی و کال آف دیوتی بسیار پر مخاطب شده و کابران بسیاری در جهان و ایران داره که با یک دسته بازی خوب میتونید بدون دردسر این بازی رو انجام بدید.

 

دسته بازی بلوتوثی موبایل مدل iPega PG-9128

گیم پد وایرلس موبایل ipega PG-9128 جزو بهترین و با کیفیت ترین دسته موبایل بلوتوث بازار است و از تولیدات شرکت آی پگا بوده و متریال به کار رفته ، طراحی و کیفیت ساخت ، همگی بی نظیر و عالی هستند.
این مدل با انواع دستگاه های IOS و Android سازگاری دارد و قابلیت اتصال به انواع موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ، VR و … را داراست.
ارگونومی دسته و جایگیری دکمه های دسته موبایل آیپگا 9128 طراحی حرفه ای دارد و کاربر در استفاده طولانی مدت ، اصلا احساس خستگی نمی کند. این مدل دارای 14 دکمه کنترلی با کارآیی و حساسیت بالاست ، تا لذت بازی کردن را برای کاربران ، 2 چندان سازد.
بخش جهت های دسته مجهز به D-Pad متحرک است و کاربر می تواند بسته به سلیقه و یا نیاز ، آنرا متصل و یا جدا سازد.

دسته موبایل بلوتوث ipega 9128 دارای یک باتری قدرتمند است تا کاربر را به مدت طولانی تری از شارژ مجدد دستگاه بی نیاز سازد. این دسته از طریق درگاه MicroUSB شارژ می شود که 1 عدد کابل شارژ نیز درون بسته بندی موجود است.
در بالای دسته ، 1 استند موبایل تلسکوپی متحرک قرار دارد که کاربر می تواند در صورت نیاز آنرا متصل و یا جدا سازد. این استند قابلیت تنظیم زاویه دلخواه را دارد و می توان موبایل را در زاویه ی دلخواه بر روی آن قرار داد. بخش تلسکوپی این هولدر را برای سازگاری با موبایل های با سیازهای مختلف ، مناسب ساخته است.

 

دسته بازی بلوتوثی مدل S6

دسته بازی پابجی مدل S6 با طراحی زیبا و عملکرد فوق العاده برای بازی های موبایل مناسب است ، از جمله بازی هایی مانند کالاف دیوتی موبایل ، فری فایر و پابجی ، طراحی ارگونومی این دسته باعث میشود احساس راحتی در موقع بازی کردن داشته باشید و همچنین عکس العملتون در بازی بسیار بیشتر شود .

راهنمای خرید محصولات گیمینگ
ماشه های روان این دسته با طراحی ارگونومی انگشتان دست را اذیت نمیکند و میتوانید ساعت ها از این دسته ای بی نظیر استفاده کنید ، همچنین بدنه المینیومی فشرده این دسته باعث استحکام بالای آن شده است ، این دسته بر خلاف دسته های دیگر دارای برش های در پشت دسته هست که برای جریان هوا و جلوگیری از داغ شدن گوشی موثر است .

 

جمع بندی :

در بالا چند مورد برای راهنمای خرید محصولات گیمینگ به شما عزیزان معرفی شد که واقعا کیفیت ساخت خوبی داشته و تجربه کابری عالی دارند که فروشگاه پیشرو دیجیتال با پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل و محصولات گیمینگ ، مرکزی برای تامین انواع محصولات جانبی برای فروشندگان و همکاران در سراسر ایران میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *