آموزشی

چگونگی نصب سینمای خانگی و تنظیم اسپیکر ساند بار

چگونگی نصب سینمای خانگی و تنظیم اسپیکر ساند بار

سلام ، امروز قرار بهتون نشون بدیم که چجوری سیستم سینما خانگی خودتون رو نصب کنید تا بهترین تجربه HD ممکن رو دریافت کنید ، اول اجزای مورد نیاز برای استفاده از یک سینما خانگی با کیفیت این موارد هستند :

1 – تلویزیون HD

2 – پلیر بل و ویدیو یا صدای با کیفیت بلوری یا HD

3 – سیستم فراگیر یا ساندبار

4 – کابل HDMI برای کیفیت و انتقال تصویر و صدای بهتر

کابل HDMI یک کابل هست که صدا و تصویر HD رو بین دستگاه ها منتقل میکنه . HDMI یک ابزار فوق العاده هست چون شما با این کابل سیگنال 100% دیجیتالی را منتقل میکند و به این معناست که دریافت بهترین تصاویر و کیفیت ممکن رو تضمین میکنه.

اول باید پلیر خودتون رو به سیستم صوتی فراگیر یا همان ساندبار وصل کنید. بهترین راه برای اینکه از فیلم های با کیفیت بالا لذت ببرید مشاهده فیلم با کیفیت بالای HD و 4K هستند. سپس ساندبار رو به تلویزیون خود متصل کنید و البته یادتون باشه که اگر دستگاه صدا یا ساندبار HD نباشد نمیتونید از تصاویر و صدای با کیفیت لذت ببرید.

در زیر یک نمونه با کیفیت از سیستم صدای فراگیر بهتون معرفی میکنیم که دارای 4 کانال هست به این معنا که یک اسپیکر با صدای 3D و یک ساب ووفر داشته که تنها با قرار دادن آن جلوی تلویزیون از صدای سه بعدی و با کیفیت آن لذت ببرید.

اسپیکر و ساند بار اوی AWEI Y520 :

از ویژگی های جالب این ساندبار AWEI Y520 این است که اگر کابل HDMI هم نداشته باشید ، اصلا نگران نباشید چون این سیستم صوتی از طریق بلوتوث و وایفای هم توانایی اتصال به تلویزیون را دارد و حتی از درگاه AUX نیز پشتیبانی میکند. این سیستم صوتی و سینما خانگی ابعاد مناسبی داشته و جای کمی را اشغال میکند و برای مکان های کوچک نیز بسیار کار آمد خواهد بود. از ویژگی های این مدل سیستم صوتی ابعاد کوچک و قیمت مقرون به صرفه و اتصال سریع و آسان آن نسبت به سایر سینما های خانگی است.

 

ساندبار و سینما خانگی با اتصال سریع و وایفای و بلوتوث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *