بررسی و راهنمای خرید

راه تشخیص اصل بودن آداپتور 25 واتی سامسونگ

راه تشخیص اصل بودن آداپتور 25 واتی سامسونگ

موبایل های پرفروش سامسونگ اعم از پرچمدار و میان رده اقتصادی که زیر 10 میلیون تومان قیمت دارند ، بدون آداپتور وارد بازار شده اند و به آداپتور 25 واتی نیاز دارند که تشخیص اصل و اورجینال بودن این آداپتور ها کمی در بازار امروز مقداری سخت شده که ما در این مطلب تصمیم گرفتیم که آداپتور 25 واتی اصلی سامسونگ ساخت ویتنام و را های تشخیص اورجینال بودن این کله شارژر 25 واتی را بهتون معرفی کنیم.

باتوجه به نبود این شارژرها در داخل جعبه گوشی ، فروش و مشتری خوبی دارند و تقاضا براشون خیلی بالا هست ولی چیزی که در بازار وجود داره شارژرهای غیر اصل و فیک هست که واقعا اذیت کننده هستند. چندین راه مختلف وجود داره که متوجه بشید تا وقتی شارژری که تهیه میکنید اورجینال هست یا نه ! که ما بصورت لیست وار این موارد اصلی رو بهتون میگیم تا با تشخیص درست و سریع بتونید شارژر اصل رو تهیه کنید.

1 – بارکد شارژر اورجینال

اولین مورد اینه که اگر بارکد پشت محصول رو در اینترنت جستجو کنید و ببینید که این شارژر واقعا ساخت ویتنام هست و توسط کمپانی سامسونگ ساخته شده یا نه !

تشخیص شارژر اورجینال 25 واتی سامسونگ

2 – شماره سریال شارژر اورجینال

مورد بعدی اینه که بارکد و شماره سریال روی جعبه با روی خود محصول کاملا برابر باشد. این یکی از مهمترین راه های تشخیص اورجینال بودن شارژر 25 واتی هست و از همه مهمتر اینکه اگر چندین شارژر را کنار هم بذارید ، بارکد های تک تک آنها باهم متفاوت باشد و به هیچ عنوان بارکد هاشون یکسان نباشد.

3 – کیفیت چاپ شارژر اصل

از عامل های دیگه برای تشخیص اصل بودن کله شارژر 25 واتی نوع و کیفیت چاپ فونت نوشته ها و برند روی جعبه و خود محصول هست که در محصول اصل چاپ بصورت یکنواخت و شارپ و بدون بهمریختگی چاپ میشه و در کالای غیر اصل کمی از هم گسیختگی در رنگ و پاشیدگی مشاهده میشه.

کیفیت چاپ شارژر اصل و غیر اصل سامسونگ

لب کلام :

هر سه عامل گفته شده برای شارژرهای 25 واتی سامسونگ عامل های خیلی مهم هستند که شما را به یک شارژر اورجینال خیلی نزدیک میکنه ، چیزی که ما در پیشرو دیجیتال داریم شارژر 100% اورجینال ویتنامی 3پین هست که کیفیت بالایی داشته و بارکد محصول رو هم اگر در اینترنت جستجو کنید براتون میاره که ساخت کشور ویتنام و توسط کمپانی سامسونگ تولید شده و همچنین بارکد روی جعبه با بارکد روی محصول برابرند.

در یک مرور کلی باید بگیم :

برای تشخیص شارژر اصلی 25 وات سامسونگ، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

بررسی برچسب شارژر : شارژر اصلی سامسونگ دارای برچسبی با نام تجاری و شماره مدل است. اگر شماره مدل شارژر با شماره مدل شارژر اصلی سامسونگ مطابقت داشته باشد، شارژر احتمالاً اصلی است.

بررسی ولتاژ خروجی شارژر : شارژر اصلی سامسونگ دارای ولتاژ خروجی 9 ولت با جریان 2.77 آمپر است. در صورتی که شارژری با ولتاژ خروجی متفاوت راه اندازی شود، احتمال آسیب به دستگاه وجود دارد.

بررسی کیفیت ساخت شارژر : شارژر اصلی سامسونگ دارای ساختار محکم و قابل اطمینان است و دارای کیفیت ساخت بالا است. اگر شارژر دارای اجزای کیفیت پایین و ساختار ضعیفی است، احتمالاً شارژر اصلی نیست.

بررسی عملکرد شارژر : شارژر اصلی سامسونگ باعث شارژ سریع و ایمن دستگاه می‌شود. اگر شارژر با دستگاه سازگار نباشد و یا به طور نامناسب عمل کند، احتمالاً اصلی نیست.

نکته: ممکن است برخی از شارژرهای تقلبی هم ولتاژ خروجی 9 ولت داشته باشند، اما اغلب جریان خروجی آن‌ها پایین‌تر است که می‌تواند باعث کاهش سرعت شارژ شود. بهتر است از فروشگاه‌های مطمئن خرید کنید و در صورت شک دارید، با شرکت تولید کننده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *