بررسی و راهنمای خرید

راهنمای خرید قاب و گلس با کیفیت برای گوشی

راهنمای خرید قاب و گلس با کیفیت برای گوشی

بهترین راهنمای خرید و معرفی کاور و گلس گوشی

امروزه قیمت گوشی ها انقدر بالا رفته که خریدشون دیگه زیاد آسان نیست و اگر هم یک گوشی خریدید حتما فکر و خیال اینو دارید که هیچ آسیبی به گوشیتون وارد نشه، بهترین روشی که میشه باهاش از گوشی محافظت کرد  استفاده از قاب و گلس استاندارده ، در نتیجه بعد از خرید گوشی باید برید سراغ خرید قاب و گلسی که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی هم داشته باشه، توی این مطلب قرار در مورد راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین گلس برای گوشی صحبت کنیم. حتما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با انواع گلس و کاربرد های گلس های مختلف آشنا بشید!

اگر به بازار سری بزنید و قصد خرید یک گلسی رو داشته باشید ، حتما با انواع مختلف گلس و ضدخش مواجه میشید مثل گلس سرامیکی ، گلس پرایوسی یا مثلا بعضی فروشنده ها بهتون میگن این گلس 3D یا 9D یا حتی 18D هستند و ممکنه شما رو گیج کنند. بذارید اینو بگیم که گلس ها در کل به 2 دسته تقسیم میشن. گلس های پرایوسی و گلس های معمولی که گلس پرایوسی این امکان رو به شما میده تا حد ممکن از اطلاعات صفحه نمایش گوشیتون در مکانهای عمومی حفاظت کنید تا اشخاصی که کنار شما هستند نتونند صفحه نمایش گوشی شما رو ببینند. چوت این گلسها جوری طراحی شدند که فقط از زاویه روبرو اگر به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید میتونید آنرا ببینید و اگر با زاویه بهش نگاه کنید صفحه سیاه میبینید اما در عوض این نوع گلس هم معایب و مزایای خاص خودشو داره. از مزایاش که همان حفاظت از اطلاعات صفحه نمایش گوشی و دیده نشدنش توسط افرادی است که کنارتان هستند و شما در یک مکان عمومی هستید . اما معایبش اینه که این نوع گلس مقداری از نور صفحه نمایش شما را بخاطر ساختاری که داره کم میکنه و روشنایی کمتری از صفحه نمایش گوشی رو خواهید داشت. پس اگر کیفیت نمایشگر براتون مهمتر هست بهتره که برید به سراغ گلس های معمولی که صفحه نمایش رو شفافتر نشان میدهند ولی در عوض اون مزیت گلس پرایوسی و دیده نشدن به هنگام نگاه از بغل را ندارند.

راهنمای خرید قاب و گلس با کیفیت برای گوشی

اگر به یاد بیارید در ابتدای همین مقاله درباره گلس های 3D یا 9D و 18D حرف زدیم. حالا بیایید ببینیم چه فرقی با گلس های معمولی دارند؟ نماد D نشان دهنده اینه که در ساخت این گلس ها از الماس استفاده شده و تا جایی که میدونیم بالاترین حدی که توانسته اند از الماس در ساخت گلس استفاده کنند درجه 9D هست و بقیه اعداد بالاتر فقط جنبه تبلیغاتی دارند. گلس های 9D مقاومت بهتر و بیشتری در برابر برابرضربه و خط و خش دارند و همین مقاومتها بخاطر استفاده از الماس در ساخت اون گلس هست.

معرفی برند و محصولات GREEN

برند و کمپانی گرین یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها در حوزه لوازم جانبی گوشی مخصوصا قاب و گلس هست. این برند علاوه بر کیفیت بالایی که در محصولاتش داره قیمت مناسبی هم دراند که در کل میشه گفت برند Green ارزش خرید بالایی نسبت به کیفتی که در اختیار کاربر قرار میدن رو دارند. محصولات گرین تنوع خیلی زیادی دارند که همه محصولات گرین رو میتونید در سایت ما مشاهده نمایید. شما میتونید انواع گلس پرایوسی و ضد ضربه و کاورهای بسیار شیک و با کیفیت در تنوع های مختلف از این برند رو داشنه باشید. علاوه بر گلس این برند قاب و کاورهای مختلف ضد ضربه و سیلیکونی و حتی ژله ای داره. البته نا گفته نماند که برند Green علاوه بر گلس و قاب انواع لوازم جانبی و گجت های مختلف مانند ساعت هوشمند و کابل و شارژر بیسیم رو هم تولید و وارد بازار کرده که دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با توجه به نیاز و علاقتون میتونید از محصولات گرین استفاده کنید.

در نهایت باید بدونید که استفاده از قاب و گلس استاندارد خیلی به شما کمک میکنه که تجربه بهتری از کار کردن با گوشیتون رو داشته باشید. موقع خرید قاب و گلس حتما به قاب و گلس ها و لوازم جانبی برند گرین یه سر بزنید و متناسب با نیازتون بهترین لوازم جانبی رو برای گوشی خودتون انتخاب کنید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین راهنمای خرید قاب و گلس برای گوشی رو براتون فراهم کنید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *