آموزشی, ترفند

آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

اگر شما هم گوشی شیائومی دارید و از تبلیغات در حین استفاده از برنامه ها کلافه شدید حتما این مطلب را تا آخر بخونید چون قرار خیلی راحت بهتون بگیم که چجوری با یک آموزش ساده تبلیغات در گوشی های شیائومی را حذف و کنسل کنید.

رابط کاربری شیائومی MIUI یک رابط کاربری روان با امکانات زیادی هست اما یک مشکلی داره و اونم اینه که تبلیغات زیادی داره ، ما تو این مقاله سعی کردیم راهی ارائه بدیم تا بتونید این تبلیغات رو حذف کنید. البته راه های مختلفی تو اینترنت وجود داره اما ما سعی کردیم راهی رو آموزش بدیم که بتونید بطور 100درصدی از دست این تبلیغات شیائومی راحت بشید.

( در نظر داشته باشید که حتما باید اینترنت گوشی فعال باشد )

 

حذف تبلیغات از msa در شیائومی

برنامه MSA یا همان MIUI System Ads در واقع بخشیه که مدیریت تبلیغات رابط کاربری MIUI را بر عهده داره، پس با غیرفعال کردنش میشه بخش زیادی از تبلیغات رو غیرفعال کرد. ابتدا وارد تنظیمات گوشی بشید در قسمت رمزها و امنیت (Passwords & Security) گزینه Authorization & Revocation رو انتخاب کنید و از بین برنامه ها ، msa رو غیرفعال کنید. تقریبا 10 ثانیه صبر کنید تا فعال بشه.

disable-ads-in-xiaomi-MSA

 

غیرفعال کردن بخش Ad services

حال دوباره به قسمت Passwords & Security برید و اینبار گزینه Privacy رو انتخاب کنید و در بخش Ad services گزینه Personalized ad recommendations رو غیرفعال کنید.

disable-ads-in-xiaomi-Ad-services

به دلایل مختلف غیرفعال کردن msa برای حذف تبلیغات یکسری از اپلیکیشن ها کاربردی ندارد بنابراین برای حذف دستی تبلیغات این اپلیکیشن ها باید مراحل زیر رو انجام بدید.

 

مقاله // معرفی محصولات جدید اپل را مطالعه کنید

 

حذف تبلیغات از برنامه فایل منیجر شیائومی

اولین برنامه ای که واردش میشیم file manager هست. بعد از ورود به بخش تنظیماتش برید و گزینه about رو انخاب کنید و گزینه Recommendations رو بزنید تا غیرفعال بشه بعد ازون در مرورگر Mi Browser این کار رو انجام بدید : اول وارد برنامه MiBrowser بشید در پایین رو شکلک آدمک بزنید و وارد قسمت تنظیمات بشید و گزینه privacy & security بزنید و سپس گزینه Personalized service رو غیرفعال کنید .

حذف تبلیغات از برنامه فایل منیجر شیائومی

حالا برنامه بعدی MiSecurity هست که واردش بشید و به بخش تنظیمات رفته و گزینه Recive Recommendations رو غیرفعال کنید.

disable-ads-in-xiaomi-Security

 

حذف تبلیغات از Theme در شیائومی

ابتدا وارد بخش theme بشید و سپس از قسمت تنظیمات گزینه های show ads و Personalized Recommendations رو غیرفعال کنید.

 

غیر فعال کردن ‌تبلیغات برنامه Music در شیائومی

حالا وارد برنامه موزیک شده و از بالا روی دکمه 3تا خط رو میزنیم و وارد قسمت تنظیمات شوید و از بخش Advanced Settings ( تنظیمات پیشرفته ) گزینه Show ads رو غیرفعال کنید.

غیر فعال کردن ‌تبلیغات برنامه Music در شیائومی

 

حذف تبلیغ از برنامه Downloads در شیائومی

حال وارد برنامه downloads بشید و سپس به قسمت تنظیمات این برنامه شده و گزینه Show recommended content رو غیرفعال کنید.

حذف تبلیغ از برنامه Downloads در شیائومی

 

حذف تبلیغ موقع نصب برنامه ها در شیائومی

یکی دیگه از زمانهایی که تبلیغ های زیادی برامون نشون میده در زمان نصب برنامه های جدید هست ، که برای حذف تبلیغات این قسمت باید زمان نصب یکی از برنامه ها ، از بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شده و گزینه Recive Recommendations رو غیرفعال کنید ، با غیرفعال کردن این گزینه زمان نصب برنامه های بعدی دیگه تبلیغ نشان داده نمیشه.

 

جمع بندی :

باد انجام این کارها بطور کامل از دست تبلیغات رابط کاربری گوشی های شیائومی خلاص میشید و به راحتی میتونید از گوشیتون استفاده کنید. اگر گوشی شیائومی دارید حتما این مقاله رو کامل بخونید و برای دوستانی که گوشی شیائومی دارند بفرستید تا اونها هم استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *