بررسی و راهنمای خرید

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

امروزه اسپیکر های قابل حمل و بلوتوثی طرفدارای زیادی پیدا کردن، حالا اگه یه اسپیکری وجود داشته باشه که در کنار امکانات مناسب و کیفیت خوبش، قیمت به صرفه ای هم داشته باشه، مشخصا برای خیلی از علاقه مندای دنیای موسیقی جذاب به نظر میاد، اگه شما هم قصد خرید یه اسپیکر با کیفیت اما خوش قیمت رو دارین، حتما با پیشرو دیجیتال و بررسی اسپیکر میفا همراه باشین. قراره این بار چندتا از اسپیکر های mifa رو که به تازگی در فروشگاه موجود کردیم رو بررسی کنیم که با وجود داشتن امکانات و کیفیت خوب و گارانتی 18 ماهه  ترا اونیکس، قیمت به صرفه ای دارن.

اسپیکر میفا مدل A5

اسپیکر mifa A5 سبک ترین، کوچک ترین و خوش قیمت ترین اسپیکر لیستمون شروع می‌کنیم؛ حمل این اسپیکر به خاطر حجم کم و وزن سبکی که داره خیلی راحته. طبیعتا از چنین محصولی نمیشه انتظار حجم صدای خیلی زیادی داشت. mifa A5 خروجی صدای ۵ وات داره و فقط از یه اسپیکر هم بهره می‌بره و خبری از صدای استریو نیست. این اسپیکر یک باتری 800 میلی آمپر دارد که با استفاده از اون میتونید به مدت 3 ساعت مداوم به موسیقی گوش دهید.

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

اسپیکر میفا مدل A8

اسپیکر دیگه ای از میفا مدل mifa A8 هست که یجورایی برادر بزرگ مدل A5 هست و کمی بزرگتر ازونه و دوتا بلندگو در خودش داره مهمترین تفاوت میفا A8 نسبت به مدل A5، برخورداری از دو تا بلندگو ۷.۵ واته که در نهایت یک صدای تمیزِ استریو ۱۵ وات رو در اختیارتون می‌ذاره. هم این مدل و هم Mifa A5 از کارت حافظه MicroSD و بلوتوث پشتیبانی می‌کنن.

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

اسپیکر میفا مدل A6

اسپیکر میفا A6 طراحی شبیه به یک رادیو جذاب داره و این اسپیکر هم مثل مدل قبلی از دو تا درایور بهره منده و می‌تونه صدای استریو خوبی رو تولید کنه. بذارین همین اول بگم که mifa A6 مهمترین نقطه ضعف A8 رو برطرف کرده؛ یعنی این محصول علاوه بر صدای خوبی که در اختیارتون می‌ذاره، بیس قابل قبول و خوبی هم داره. در بخش شارژدهی اما A6 خیلی غافلگیر کننده نیست و فقط میتونه ۴ ساعت به طور مداوم موزیک پخش کنه. با اینکه Mifa A5 از درگاه USB Type C استفاده می‌کرد‌، اما مدلای A8 و A6 برای شارژ شدن از درگاه Micro USB استفاده می‌کنن.

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

اسپیکر میفا مدل A90

اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل میفا با مدل A90 یک دستگاه پخش موزیک بسیار خوش ساخت از برند بزرگ و مطرح Mifa میباشد و دارای کیفیت و تفکیک صدای عالی برخوردار است. در طراحی اسپیکر MIFA A90 Party Bluetooth  زیبایی و مقاومت بدنه در کنار هم در نظر گرفته شده که ترکیب آنها محصولی چشمگیر و سر سخت را به وجود آورده ‌است.استفاده از بدنه مقاوم استحکام و دوام خاصی به این محصول بخشیده است. به گونه‌ای که این اسپیکر حتی در برابر ضربه‌های سخت و فشار‌های سنگین، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. وجودسلیکون های نرم در دو طرف بدنه‌ی این اسپیکر  سبب شده که از آن را در برابر ضربات بسیار محکم محافظت کند. Mifa A90 باتری قدرتمند و شارژدهی خیلی خوبی داره. این اسپیکر می‌تونه ۶-۷ ساعت به طور مداوم موزیک پخش کنه که برای یه اسپیکر اقتصادی قابل حمل واقعا قابل قبوله.

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

اسپیکر میفا مدل M670

اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل میفا با مدل M670 یک دستگاه پخش موزیک بسیار خوش ساخت از برند بزرگ و مطرح Mifa میباشد و دارای کیفیت و تفکیک صدای عالی برخوردار است. این مدل از اسپیکر میفا دارای طراحی زیبایی است که حتی میتوانید بعنوان دکور برروی میز کار و خانه هم گذاشته و از صدای با کیفیتش نیز بهره ببرید. اسپیکر بلوتوثی mifa M670 وزن سبک و متریال ساخت با کیفیتی دارد و همینطور شما در این اسپیکر بر خلاف بسیاری از اسپیکر های مشابه امکان متصل کردن فلش مموری و یا کارت های حافظه را دارید تا هیچ موزیک و یا پادکست مورد علاقه خود را از دست ندهید. لازم به ذکر است که متصل کردن کارت حافظه و یا فلش مموری، تفاوتی با اتصال بلوتوث نخواهد داشت و باعث افت کیفیت صدا نخواهد شد و همچنین از قابلیت TWS برخوردار است که همزمان میتوان 2تا از این اسپیکرها را به یک منبع متصل نمود.

معرفی و بررسی اسپیکر های برند میفا

اسپیکر میفا مدل M680

mifa M680 ساوند افکتای (Sound Effects) خیلی جذابی هم داره. همونطور که از ظاهر این محصول پیداست با حجم صدای خیلی خوبی طرف هستیم. چونکه دو تا درایور قدرتمند ۱۵ وات وظیفه تولید صدای این اسپیکر رو به عهده دارن.

mifa M680 ساوند افکتای (Sound Effects) خیلی جذابی هم داره. همونطور که از ظاهر این محصول پیداست با حجم صدای خیلی خوبی طرف هستیم. چونکه دو تا درایور قدرتمند ۱۵ وات وظیفه تولید صدای این اسپیکر رو به عهده دارن.

 

اگه دنبال خرید اسپیکر و انواع لوازم جانبی موبایل هستید با بررسی محصولات ما میتونید با یک قیمت عمده و رقابتی همه اجناس خودتونو از ما تهیه کنید. پشتیبانان فروش ما همیشه پاسخگوی سوالای شما هستن و راهنماییتون میکنند. فروشگاه آنلاین عمده پیشرو دیجیتال نمایندگی رسمی انواع برندها در تبریز رو داره و خیال شما رو از بابت تامین محصولات لوازم جانبی موبایل آسوده میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *