بررسی و راهنمای خرید

بهترین رینگ لایت و مناسب برای تولید محتوا

بهترین رینگ لایت و مناسب برای تولید محتوا

بعد از خرید دوربین یا گوشی برای تصویر برداری ، قدم بعدیتون در خرید تجهیزات برای تولید محتوای عکاسی و ویدیویی میتونه داشتن یک نور مناسب باشه ، چون تاثیری که روی تصاویرتون میذارن بینظیر هست و واقعا غیرقابل انکارند و با اضافه کردن یک نور به تصویرتون میتونید تصاویر با کیفیت ثبت کنید ، اما مشکلی که لایت ها و نورهای استودیویی حرفه ای دارند ، چند مورد هست که باعث میشه افرادی که غیر حرفه ای تر هستند و کار استودیویی انجام نمیدن سمت این نورها نروند چون سایزهای بزرگی داشته و پرهزینه هستند و کارکردن باهاشون خیلی وقت ها سخت میشه ، اما تو سال های اخیر یک مدل نور معرفی شد که خیلی پرطرفدار شد و خیلی از افراد که نمی خواستند حرفه ای کار کنند اما از استفاده نور برای کیفیت بهتر تصاویر و نورپردازی خوب سمت این نور ها رفتند و اینورها چیزی نبود جز رینگ لایت ها که قرار تو این مطلب بهترین رینگ لایت و مناسبت ترین اونها از نظر کیفیت و قیمت مناسب برای تولید محتوا را بهتون معرفی کنیم.

 

رینگ لایت چیست ؟

رینگ لایت ها نورهای سبک و کاربردی و ارزان قیمتی هستند که در ابتدا بین آرایشگرها خیلی محبوب شد ، اما بعد از اون یواش یواش توسط افراد دیگری مثل بیوتی بلاگرها یا آشزها و افرادی که توی خونه کار میکردن و یا هرکس دیگه ای که نیاز داشت جلوی دوربین بشینه و از یک نور جانبی برای تقویت کردن تصویرش استفاده کنه و معروف بشوند. اما همانطور که از اسمش پیداست رینگ لایت ها یک وسیله ای است که دارای چراغ های LED و نور حلقه ای شکل هستند و دارای نگهدارنده هایی برای گذاشتن دوربین و گوشی روی آن است تا بوسیله آن فیلم و عکس و محتوای با کیفیت با نور پردازی بهتر ثبت کنید و بسته به اینکه چقدر هزینه میکنید ، رنگ و سایز رینگ لایت ها میتونه ویژگی های متفاوتی داشته باشند مثل تنظیم کلوین و تنظیم شدت نور و موارد دیگر.برای همین در زیر چند رینگ لایت محبوب و خوش کیفیت رو بهتون معرفی میکنیم که خود ماهم تو تولید محتوا و عکاسی ازشون استفاده میکنیم.

 

رینگ لایت به همراه سه پایه مدل RGB LED MJ36 Ring Light

رینگ لایت مدل MJ36 دارای قطر 14 اینچی بوده و نور دهی بسیار خوبی است و دارای چراغ های LED و رنگی بصورت RGB میباشد و برای دوستانی که به دنبال تولید محتوای خوب با نورپردازی مناسبی هستند بسیار کارآمد خواهد بود. این رینگ لایت که به همراه 3 پایه به فروش میرسد و دارای یک پنل در پشت رینگ لایت برای تنظیم میزان نور و یک نگهدارنده مخصوص موبایل میباشد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک ABS و PC ضد حرارت تشکیل شده و مقاومت خوبی را به ارمغان خواهد آورد. رینگ لایت Soft Ring Light MJ36 از ۱۲۸ عدد چراغ LED تشکیل شده تا روشنایی خیره کننده ای را ارائه دهد، این چراغ ها قادرند با ایجاد روشنایی برابر با ۱۰۰۰ لومن تصاویر مناسبی در محیط های کم نور ایجاد کنن.

ینگ لایت Soft Ring Light MJ36

رینگ لایت به همراه سه پایه مدل JM-488-A Ring Light

رینگ لایت مدل JM-488-A  دارای قطر 45 سانتیمتری بوده و نور دهی بسیار خوبی است و دارای چراغ های LED میباشد و برای دوستانی که به دنبال تولید محتوای خوب با نورپردازی مناسبی هستند بسیار کارآمد خواهد بود. این رینگ لایت که به همراه 3 پایه به فروش میرسد و دارای یک پنل در پشت رینگ لایت برای تنظیم میزان نور و یک نگهدارنده مخصوص موبایل میباشد. مشخصات نوری قدرت خروجی رینگ لایت JM-488a برابر با 65 وات است.این میزان می تواند از فاصله 1 متری نور قابل توجهی را بر روی صورت پرتاب کند.با توجه به استفاده تعداد مشخصی از ال ای دی های آفتابی و مهتابی در رینگ لایت امکان تنظیم رنگ نور از دمای 3200 تا 5500 کلوین در این رینگ لایت وجود دارد.

رینگ لایت به همراه سه پایه مدل JM-488-A Ring Light

رینگ لایت به همراه سه پایه مدل JM520A Ring Light

رینگ لایت JM520A با قطر 50 سانتی متر برای نورپردازی و سایه پردازی بسیار کاربرد دارد و مناسب برای کارهایی مثل بلاگری و عکاسی و تولید محتوا و سالن های زیبایی و استودیو یا آتلیه … می باشد. رینگ لایت ها یا نورهای رینگی نورهایش به صورت حلقوی  است که می تواند لنز دوربین یا موبایل را در میان آن قرار دهید. این نورها به سه حالت آفتابی ،مهتابی و متوسط این دو نور با دکمه پیچی پشت رینگ لایت از 3000k تا 6500k قابل تغییر است. این محصول فاقد باتری می باشد ولی با قدرت 60 وات و با آداپتور از طریق برق شهری روشن می شود .همچنین شامل 3 عدد هولدر موبایل ، آینه ، آداپتور و ریموت کنترل از راه دور می باشد. آینه های این رینگ لایت دو طرفه می باشد که معمولا یک سمت این آینه معمولی (آینه تخت) و سمت دیگر با بزرگنمایی(آینه مقعر) است که برای آرایشگرها و شخصی که قصد دارد جلوی دوربین گریم کند مناسب است. رینگ لایت JM520A دارای 1 عدد درگاه USB که همزمان میتوانید موبایل را هنگام استفاده شارژ کنید. همچنین می توانید این رینگ لایت را بر روی یک سه پایه دوربین نصب و استفاده کنید.

رینگ لایت به همراه سه پایه مدل JM520A Ring Light

البته برخی از رینگ لایت ها دارای کیف هتند که میتونید به راحتی رینگ لایت خودتون رو داخلش بذارید و هرجا که خواستید با خوتون ببرید. همجنین برخی از این رینگ لایت ها دارای ریموت کنترل هستند که از راه دور میتونید تنظیماتی مثل شدت نور و دمای کلوین رینگ لایت رو مدیریت کنید یا حتی تنظیمات رنگش رو هم انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *