بررسی و راهنمای خرید

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و ایرپاد میان رده و با کیفیت

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و ایرپاد میان رده و با کیفیت

هندزفری بلوتوثی و ایرپاد های TWS یک دنیای جدید رو به روی موزیک باز کردند و یک سهم زیادی از بازار رو دست دست گرفتند که ما تو این مطلب قرار برای راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و ایرپاد میان رده از برندهای مختلف که میتونه انتخاب های خوبی در بازه قیمتی مناسب برای شما باشه رو بررسی کنیم، البته اگه به دنبال خرید ایرپاد اورجینال برند اپل هستید پیشنهاد میکنم به مطلبراهنمای بررسی دقیق ایرپاد اصل و غیراصل سربزنید.

1 – هدست بی سیم اوی مدل T29 PRO با قابلیت TWS

هدفون بیسیم اوی T29PRO از تولیدات جدید و خوش ساخت و با طرحی زیبا و مدل پرو از برند خوش نام و خلاق اوی و دارای ویژگی TWS میباشد. با هندزفری بی سیم awei T29PRO کاملا راحت خواهید بود. سری‌های نرم و از جنس سیلیکون دارد. این سری‌های نرم از یک طرف سبب می‌شوند هندزفری بهتر در گوش بماند و از طرف دیگر گوش را اذیت نمی‌کنند و کل روز بدون خستگی می‌توانید از آن لذت ببرید.

ایرپاد اوی T29PRO به واسطه‌ی تراشه‌ی بلوتوث ارتقا یافته تاخیر پایینی هم دارد. بنابراین اگر بخواهید با آن بازی کنید دچار مشکل نمی‌شوید و قابل استفاده برای گیمر ها نیز میباشد. همچنین در مورد دیدن فیلم و سایر محتوای تصویری هم صدا و تصویر با هم هماهنگ خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی وایرلس تی 29 پرو برند awei از فناوری کاهش نویز بهره می‌برد. این ویژگی به این معنی است که صداهای اضافه مانند سر و صدای محیط‌های عمومی قبل از رسیدن به گوش شما توسط هندزفری حذف می‌شوند. بنابراین در محیط‌های شلوغ هم بدون هیچ مشکلی می‌توانید به گوش کردن به موسیقی ادامه بدهید.

ویژگی ها :

قابلیت حذف صدای محیطی

مقاوم در برابر تعریق و رطوبت

مجهز به سری‌های نرم و راحت

طراحی شیک

 

2 – ایرپاد و هندزفری بلوتوثی جووی مدل H189

ایرپاد و هدفون نویز کنسلینگ دار جووی مدل ANC H189 از تولیدات با کیفیت و زیبای برند JOWAY میباشد. از آنجاییکه این روزها هندزفری های بیسیم یا به اصطلاح ایربادز ها بسیار مورد توجه و خرید قرار گرفته اند . داشتن یک ایربادز بی‌سیم خیلی کارآمد است. به شما این امکان را می‌دهد که بدون دردسر موسیقی، کتاب صوتی و پادکست گوش کنید. دیگر مشکل سیم نخواهید داشت. در بین ایربادزهای بی‌سیم، اپل محصول های خوبی وارد بازار کرده است.

اما قیمت بسیار بالایی دارند و شاید کمتر کسی بخواهد برای داشتن یک ایربادز بی‌سیم این همه هزینه کند. شرکت جووی یک ایربادز ارزان قیمت راهی بازار کرده است. هدفون joway h189 یک محصول با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب است.

 

ایرپاد نویز کنسلینگ دار جووی مدل JOWAY H189 ANC WIRELESS EARPHONE

جووی از کیفیت ساخت بسیار بالایی نسبت به قیمتش برخوردار است و شما از لحظه اول که در دست میگیرید حسس خواهید کرد . باتری کیس آن 250 میلی آمپر ساعت است و میتواند تا 10 ساعت به بادزها شارژدهی کند ویک ویژگی بسیار خوب این محصول دارا بودن قابلیت ANC یا به اصطلاح نویز کنسلینگ توانایی این را دارد تا نویز و صدای بیرون را کامل از بین برده و بتوانید بدون هیچ نویز و خللی به موسیقی گوش فرا دهید.

 

3 – هدفون بلوتوثی پاورولوژی پریمو مدل Powerology Primo

کمپانی و برند بزرگ پاورولوجی یکی از خوش نام ترین ها در ساخت هدست و هدفون و محصولات دیجیتال در دنیا بوده و دارای محصولاتی خوش ساخت است. ایرپاد PRIMO که از تولیدات زیبا و با کیفیت پاورولوجی بوده و وزن بسیار کمی دارد بنابراین گوش‌هایتان را در استفاده‌های طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. کیس محافظ و شارژر ایرپاد پریمو POWEROLOGY PRIMO دارای ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت و باتری گوشی‌های آن 40 میلی‌آمپر ساعت است و به گفته‌ی شرکت سازنده 10 دقیقه اتصال آن به شارژر برای 1 ساعت استفاده کافی خواهد.

هدفون بلوتوثی پاورولوژی پریمو مدل Powerology Primo

از ویژگی های دیگر ایرپاد پریمو POWEROLOGY PRIMO به نسخه 5.1 بلوتوث آن میتوان اشاره کرد که در کمترین زمان و سریعا به گوشی شما متصل شده و تا 10 متر محدوده عملکرد نیز دارد.

4 – ایرپاد جووی مدل JOWAY H172 TWS

این ایرپاد همانطور که از نامش پیداست از تولیدات برند بزرگ جووی بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته یک طرح نوآورانه و جدید دارد که بین ایرپاد های حاضر در بازار احساس متفاوت بودن به کاربر دست میدهد. همچنین در یک ساعت و نیم میتواند هندزفری هایتان را فول شارژ کند و همپنین خودش در دو ساعت با درگاه تایپ سی فول شارژ میشود .برای این محصول جووی یک کیس محافظ در نظر گرفته شده که می‌تواند از ایربادزها در زمانی که استفاده نمی‌کنید، مراقبت کند. این کیس ایربادزها را هم شارژ خواهد کرد.

زمانی که این کیس را باز می‌کنید مشاهده می‌کنید که ایربادزها داخل آن قرار گرفته‌اند. آهنربایی برای این قسمت در نظر گرفته شده که ایربازها را نگه می‌دارند. با یکبار شارژ کردن جووی تا 5 ساعت بی وقفه میتوانید به استفاده از آن بپردازید و از گوش دادن آهنگ و پادکست لذت ببرید و با 20 ساعت شارژ دهی کیس های آن میتوانید کاملا در صورت استفاده عادی تا 3 روز از آن بهره ببرید.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و ایرپاد میان رده و با کیفیت

ایرپاد جووی مدل JOWAY H172 TWS از تکنولوژی نسل پنجم بلوتوث استفاده میکند و دارای ورژن 5.2 بوده و نگرانی از بابت کیفیت صدا نخواهید داشت .همچنین تا 10 متر میتوانید از دستگاه مبدا دور شوید و تغییری در کیفیت صدا ایجاد نمیشود.

ویژگی ها :

نوع اتصال:بیسیم

نوع گوشی:دو گوشی

رابط : بلوتوث نسخه 5.2

نشانگر LED : دارد

دارای TWS

5 – ایرپاد نیتو مدل NITU Airpods NT-H24

طراحی هندزفری نیتو مدل Nitu NT-H24 کاملا مشابه با محصولات شرکت اپل است که ساخت شرکت نیتو (NITU) میباشد و تا حد زیادی به کیفیت صدا و ساختار ارگونومیک آن توجه شده است. این ایرپاد توسط بلوتوث نسخه 5 بسیار سریع به گوشی شما نتصل میشود.

سپس تو گوشی‌های آن را به راحتی داخل گوش خود قرار داده و با استفاده از آن موسیقی مورد علاقه‌تان را گوش دهید. همچنین این مدل به صورتی ساخته شده که قابلیت مکالمه را هم خواهد داشت.

برای مکالمه با استفاده از آن کافی است حسگر روی گوشی ها زده و صحبت کنید. در قسمت پشتی هرکدام از هندزفری ها یک پنل لمسی گنجانده شده است که به راحتی و تنها با لمسی کوتاه به سرعت عمل می کند و جایگزین کلید روی هندزفری های متداول امروزی شده است.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و ایرپاد میان رده و با کیفیت

از دیگر قابلیت های این هندزفری، مقاوم بودن در مقابل آب و رطوبت است که به شما اطمینان خاطر برای استفاده از این هندزفری در هنگام ورزش را می دهد.

ویژگی ها :

قابلیت استفاده هر ایرباد به صورت تکی و همزمان

استفاده راحت در طولانی مدت

پشتیبانی از پروتکل های HSP, HFP, A2DP, AVRCP

بلوتوث نسخه 5

جمه بندی :

تو این مقاله سعی شده تا راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و ایرپاد براتون با استفاده از چند تا از محصولاتی انجام بشه که واقعا بسیار با کیفیت و خوش ساخت هستند .  پس با استفاده از این راهنما میتونید ایرپاد دلخواه و با قیمت مناسب و میان رده خودتونو انتخاب نمایید.

اگر شما یک هندزفری سیمی دارید که مشکلی دارد حتما مقاله رفع مشکل کم شدن صدای هندزفری را مطالعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *