آموزشی

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین – چگونه لوازم جانبی تهیه کنیم؟

امروزه بازار واردات لوازم جانبی موبایل و خرید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل در سراسر ایران داغ شده و تا امروز میزبان تعداد زیادی برند لوازم جانبی موبایل از سراسر جهان به ویژه از چین بوده است، خوب است بدانید لوازم جانبی موبایل که تقریبا شامل لوازم جانبی اپل ، کابل، اسپیکر، هندزفری، ایرپاد، پاوربانک و هولدر و… و موارد مشابه میباشد.

سالانه بیشتر از 200 میلیارد تومان در کشور گردش مالی دارد.

خاطر نشان کنیم که این رقم بخاطر مصرفی بودن کالاها ارزشمند است.

بازار لوازم جانبی موبایل نیز در ایران بسیار گسترده و سودآور می باشد و مرد هزینه های زیادی را برای تهیه لوازم جانبی موبایل مانند : کابل و هندفری و… صرف میکنند، به همین دلیل بازار لوازم جانبی همیشه در حال گسترش خواهد بود و طبق آماری که بدست آمده بیشترین خریدها و واردات لوازم جانبی از چین میباشد.

جهت همکاری و خریدهای عمده کاالاهای وارداتی با ما تماس بگیرید. 09128262958

 

واردات بهترین لوازم جانبی موبایل از چین و دبی ارزان تر از همه جا

اگر شما نیز دارای فروشگاه در حوزه لوازم جانبی موبایل می باشید داشتن یک تامین کننده لوازم جانبی که محصول مدنظر شما با قیمتی پایین و رقابتی برایتان بسیار هائز اهمیت است.

حال بازرگانی پیشرو دیجیتال این امر را برای شما آسان کرده و با واردات کالاهای اورجینال و با قیمت های ارزان و رقابتی ، توانایی تامین کلیه محصولات لوازم جانبی موبایل را  دارا میباشد.

واردات لوازم جانبی از چین سودآور است و همچنین بازاری بسیار رقابتی بین تولید کنندگان چینی لوازم جانبی نیز وجود دارد.

اما در اصل به این معنا نیست که شما با وارد کردن هر لوازم جانبی با هر برندی به  سودی کلان خواهید رسید ، چون علاوه بر شناخت بازار و لوازم جانبی هایی که بیشترین تقاضا را دارند باید شناختی کافی از برندها و ویژگی های متفاوت مانند گارانتی و همچین تامین کننده عمده لوازم جانبی درست را نیز دانسته و انتخاب کنید.

در نطر داشته باشید امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه لوازم جانبی موبایل ، خریداران و مصرف کنندگان نیز به دنبال اجناس با کیفیت بالاتری هستند ، پس شناخت خود را از بازار هدف و کالاها و برندها بیشتر کنید.

حالا در زیر به برخی از برندهای معروف چینی میپردازیم :

لیست برخی از برندهای خوب لوازم جانبی موبایل در چین

یسیدو (yesido) : شرکت یسیدو در چین با هدف تولید و پخش لوازم جانبی موبایل و از سال 2013 آغاز به کار کرده است . این  شرکت همیشه ایده های جدید و محصولات بروزی نسبت به نیاز بازار روز را  دارد و شناخت خوبی از سلیقه مصرف کنندگان را دارا می باشد و از دیگر ویژگی های این شرکت کیفیت مناسب برند یسیدو میباشد و در اکثر کشورهای جهان بازار فعالی دارد.

نیتو ( NITU ) : شرکت نیتو به تازگی و از سال 2015 در شهر شنزن چین شروع به کار نموده و در کلیه محصولات لوازم جانبی مانند : کابل ، هدفون ، هندزفری ، پاوربانک و اسپیکر و… به تولید و صادرات می پردازد.

خرید عمده محصولات Yesido :

اگر به دنبال خرید عمده محصولات لوازم جانبی یسیدو هستید پیشنهاد میکنم حتما در وبسایت پیشرو دیجیتال ثبت نام کرده و پس از تایید حساب همکاری قیمت های عمده و همکاری تمامی محصولات را مشاهده نمایید.

پیشرو دیجیتال تنها و اولین و بهترین نماینده رسمی محصولات NITU و YESIDO در آذربایجان شرقی می باشد و پخش محصولات این برندها با پایین ترین قیمت خرید این کالاها را برای شما ارائه میگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با بخش فروش عمده و همکاری پیشرو دیجیتال در تماس باشید.

بیسوس (Baseus) :

شرکت بیسوس در زمینه لوازم جانبی موبایل از محبوبترین برندهای چینی است که از سال 2009 تا به امروز فعالیت داشته است این کمپانی محصولاتی همچون هندزفری ، هولدر ، شارژر ، کابل و… را تولید و پخش میکرده و بازارهای فعال در اکثر کشورهای جهان دارد و همیشه ایده های جذاب به همراه کیفیت مناسب کالا را داشته است.

آوی (Awei) :

برند شرکت آوی در سال 2009 در شهر شنزن چین با هدف تولید لوازم جانبی دیجیتال مانند : هدست ، هندزفری ، ایرپاد و.. تاسیس گردیدکه در سال 2012 گواهینامه ISO9001 را دریافت و در همان سال اسپانسر فینال بازی های والیبال مردان را برعهده گرفت و نامی برای خود دست و پا کرد و محصولاتش از کیفیت بالاتری برخوردارند.

شیائومی (Xiaomi) :

شیائومی نام یک شرکت معتبر چینی میباشد که امروزه نامش به گوش همه رسیده در سال 2010 تاسیس و از همان ابتدا سهم بزرگی از بازار چین را در اختیار گرفت و انواع مختلفی از کالاهای لوازم جانبی موبایل را تولید و عرضه میکند.

مطالب مرتبط

6 نظر در “خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین – چگونه لوازم جانبی تهیه کنیم؟

  1. امیر عظیمی گفت:

    چه جالب شما هم از چین وارد میکنید؟
    برندهایی که گفتین کیفیتشون چجوره؟

    1. حامد قهرمانی گفت:

      ممنون بخاطر مقالمون. بله ماهم جزو وارد کنندگان برخی اقلام خوش کیفیت هستیم
      بله. بازرگانی پیشرو دیجیتال همیشه به فکر اعتبار خود و مصرف کنندگان میباشد و کلیه برندها مانند یسیدو و نیتو و بیسئوس از جمله برندهای خوش ساخت و معتبر جهانی میباشند.

  2. Nazar گفت:

    خوبه فقد کاش میشد بدون نیاز به ثبت نام قیمت هاتون رو برای همکاری دی

    1. حامد قهرمانی گفت:

      اون موقع کابران عادی دچار سردرگمی میشند. شماره تماس بدین یا از قسمت درخواست همکاری فرم رو پر کنید تا همکاران فروش باهاتون تماس بگیرند و راهنمایی کنند

  3. فرزین گفت:

    سلام خدمت شما….من اگه بخوام خودم عمده فروش لوازم جانبی بشم از سایت شما خرید کنم میتونم خودم بفروشم یا باید واردات رد انجام بدم تا بتونم عمده فروش باشم؟؟؟

    1. حامد قهرمانی گفت:

      بله قیم تهایی که ما ارایه میدیم هم برای فروش شما قابل قبول خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *