ترفند

جمعه سیاه یا بلک فرایدی چیست؟

تخفیف آخر هفته جمعه سیاه

حراج پر تخفیف جمعه سیاه Black Friday

تو این مقاله در ابتدا میخوایم بدونیم که ریشه . فلسفه بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه چیست و از کجاست ؟!

جمعه سیاه یک روز در آمریکاست که بعد از روز شکرگذاری که عملا آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار میره و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب میشه. در واقع جمعه سیاه یک روز تعطیل نیست اما اکثر شرکت ها این اجازه رو به کارکنان خود میدند که در این روز مرخصی بگیرند و به خرید سال نو بپردازند. در واقع آمریکای شمالی محل اصلی این رخ داده اما مثل بسیاری از سنت های دیگه این سنت نیز بین کشورهای دیگه سرایت کرده و حتی در ایران هم بسیاری از فروشگاه ها بهش پرداخته اند. فلسفه اصلی حراج جمعه ، تخفیف برای اکثر کالاهاست که برای ترغیب مشتریان بکار میره. فروشگاه لوازم جانبی موبایل پیشرو دیجیتال به مانند سالهای گذشته از این غافله جا نمانده و پیشنهادات و تخفیف های ویژه و شگفت انگیز برای بلک فرایدی 3 آذر ماه سال 1402 برنامه ای داشته و در اختیار شما عزیزان قرار داده که میتونید از محصولات تخفیف دار ما بازدید کنید.

 

تخفیف آخر هفته جمعه سیاه

2 نظر در “جمعه سیاه یا بلک فرایدی چیست؟

  1. زهرا گفت:

    سلام. بهتر نیست پایبند به فرهنگ خودمون باشیم.
    تمدن ما کجا و تاریخ آمریکا کجا؟
    در فرهنگ ما اصلا سیاه رنگ دلپذیری نیست و ثانیا چه لزومی داره یه نام غربی رو استفاده کنیم حتی اگه کار منتسب به این نام قشنگ باشه ، بهتره با یه اسم مناسب شان فرهنگی ما نامگذاری بشه.

    1. حامد قهرمانی گفت:

      از توجه شما سپاسگزاریم
      برای هر فرهنگ و رسومات جشنواره برای تخفیف و افزایش قدرت خرید مردم میذاریم . اینها بهانه ای هست تا بتونیم کاربران را خوشحال کنیم برای یلدا هم جشنواره ای داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *